1/6/16

Τακτοποίηση


(Και έγραψα πριν κάποιο καιρό...)

Τακτοποίηση

Πρέπει να τακτοποιήσω... πρώτα την γωνίτσα που κάθομαι αυτήν την στιγμή... έπειτα τα σημεία που θα σηκωθώ τα αμέσως επόμενα δευτερόλεπτα, έπειτα τα σημεία που θα περπατήσω τα αμέσως επόμενα λεπτά, έπειτα τα σημεία που θα βρεθώ τις επόμενες μέρες, έπειτα τα σημεία που θα σταθώ τις επόμενες εβδομάδες, έπειτα τα σημεία που θα ζήσω τους επόμενους μήνες και έπειτα τα σημεία που θα υπάρξω τα επόμενα χρόνια... Πρέπει να τακτοποιήσω πρώτα το "μέσα" μου και μετά το "έξω" μου, πρώτα το "εδώ" μου και μετά το "εκεί" μου, πρώτα το "τώρα" μου και μετά το "πριν" και το "μετά" μου. Πρέπει να τακτοποιήσω το σήμερα αν θέλω να έχω, έστω και μια ελπίδα, να τακτοποιηθεί το αύριο... όχι μόνο για εμένα μα και για τους άλλους... για εκείνους τους ανθρώπους του αύριο...


No comments:

Post a Comment