1/18/16

Στάσου λιγάκι




Στάσου λιγάκι, κι άκουσέ με,
Μην περπατάς, περίμενέ με,
Κι ας περπατήσουμε μαζί,
Σε έναν ρυθμό, με λογική.
Γύρνα και κοίτα τους ανθρώπους,
Όλους αυτούς τους άλλους τρόπους...
Άλλος κινείται, δειλά δειλά,
Άλλος πηγαίνει στα κρυφά,
Άλλος τρέχει και μας σπρώχνει,
Άλλος φεύγει και μας διώχνει,
Άλλος μιλάει ευγενικά,
Άλλος υπάρχει προσεχτικά...
Και αν με ρωτάς τι άλλο να δεις;
Αυτοί εδώ είμαστε «εμείς».
Εσύ που τρέχεις και που σπρώχνεις,
Εσύ που φεύγεις και που διώχνεις,
Εσύ που κινείσαι, εσύ που μιλάς,
Εσύ που υπάρχεις, εσύ που αγαπάς...
Δεν έχει τόσο δυσκολία,
Να βρει κανείς την ευτυχία.
Αρκεί γύρω του να κοιτάξει,
Αρκεί μέσα του να αλλάξει.
Αυτά που φαίνονται διαφορετικά,
Μπορεί να είναι μοναδικά,
Μα όλα έχουν σημεία κοινά,
Πιο κοντινά, πιο μακρινά.
Οι λέξεις μου είναι απλές,
Προφορικές και παιδικές.
Μέσα στην απλότητα βρίσκεται η σοφία,
Μέσα στην αθωότητα χάνεται η βία,
Μέσα στην γενναιότητα πεθαίνει η αδιαφορία,
Μέσα στην μικρότητα γεννιέται η αδικία.
Λες πως η αγάπη είναι μόνο για τους δειλούς,
Μα μέσα σε αυτήν τώρα στέκεσαι και με ακούς.
Λες πως ο έρωτας είναι μόνο για τους αφελείς,
Μα αν σε φιλήσω τώρα δεν θα μ’ απαρνηθείς.
Αυτό που θέλω να σου πω πριν να σε αφήσω,
Αυτό που θέλω να σου δώσω πριν σε αποχαιρετίσω,
Δεν είναι η μικρούλα η καρδιά μου,
Ή τα μεγάλα τα όνειρά μου.
Είναι μια φράση, μια «συμβουλή»,
Δεν είναι όλα όπως τα βλέπεις εσύ.
Πίσω από τα πρόσωπα, ιστορίες.
Πίσω από τις λέξεις, εμπειρίες.
Πίσω από τις πράξεις, η ζωή.
Πίσω από εμένα, είσαι κι εσύ.
Κι αυτός ο δρόμος που περπατάμε,
Είναι κι αυτός που αγαπάμε.
Τώρα σε αφήνω έχω να βρω,
Όλα αυτά που είμαι εγώ.
Δεν είμαι εδώ, δεν είσαι εδώ.
Είμαστε ένα όραμα κοινό.
Θα συναντιόμαστε στα βήματά μας,
Θα συνυπάρχουμε στην ανθρωπιά μας.
Εκεί που μιλάμε, εκεί που ακούμε,
Εκεί που τα Όμορφα δημιουργούμε...


No comments:

Post a Comment