1/1/16

Ξανά;



(Και έγραψα πριν κάποιο καιρό... σε σχέση με κάτι που συνέβηκε σε εμένα... )

Ξανά;

Έχω περάσει ξανά «χωρισμό». Δεν είναι η πρώτη φορά και φαντάζομαι, μπορεί, ίσως, δεν θα είναι και η τελευταία. Το «Έχω περάσει ξανά» βέβαια δεν είναι εντελώς σωστό. Αφού κάθε χωρισμός είναι διαφορετικός, αφού κάθε σχέση είναι διαφορετική, αφού φτιάχνεται από διαφορετικούς ανθρώπους. Αλλά και πάλι... Μου κάνει (λίγη όχι πολλή) εντύπωση... Το πόσο «εύκολα» μπορεί να νιώσει κανείς ξεριζωμένος... και μάλιστα με πόσους διαφορετικούς τρόπους... Θα έλεγε κανείς πως το σώμα μαθαίνει... και πως για λόγους επιβίωσης θα επέλεγε κάποια στιγμή να σταματήσει να υποφέρει... Το γκρέμισμα που νιώθω είναι άλλου τύπου αυτήν την φορά... Νιώθω... Σαν να έχει μπει ένα χέρι στην καρδιά μου... να την τραβάει και να την ξεριζώνει... και μετά να την σφίγγει και να την διαλύει... Δεν είμαι σίγουρη πως έχω άλλα αποθέματα πια... Πίστης... ή Αγάπης... Δεν ξέρω πώς το κάνουν οι άνθρωποι... αυτό το να κάνουν σχέσεις και μετά να απομακρύνονται... Αλλά να’ μαι κι εγώ... Να κάνω το ίδιο... Να απομακρύνομαι... γιατί νιώθω πως αυτό είναι το πιο... σωστό...


No comments:

Post a Comment