3/17/16

Σε βαθμό ανεπίτρεπτο...



Ήμουν πολύ μικρή τότε... γύρω στα 17...

Όταν μια κοπέλα που σπουδάζαμε μαζί θέατρο γύρισε και είπε πρώτα σε εμένα
«Είσαι πολύ ώριμη για την ηλικία σου.»
Και μετά στην δασκάλα μας
«Η Μαριλού είναι πολύ ώριμη για την ηλικία της, δεν είναι;»

Και η δασκάλα μας απάντησε σοβαρά

«Σε βαθμό ανεπίτρεπτο, θα έλεγα.»

Αυτό το «Σε βαθμό ανεπίτρεπτο» νιώθω να με ακολουθεί όλη μου την ζωή.

Σε βαθμό ανεπίτρεπτο...
ήμουν ώριμη όταν ήμουν παιδί,
ήμουν συνειδητοποιημένη όταν ήμουν έφηβη,
ήμουν εστιασμένη όταν ήμουν ενήλικη.

Σε βαθμό ανεπίτρεπτο...
Ερωτεύτηκα, αγάπησα, έπαιξα ρόλους πάνω και κάτω από την σκηνή, έκλαψα, πόνεσα, γέλασα, ένιωσα.

Σε βαθμό ανεπίτρεπτο...
ήθελα πάντα να ζήσω.

Σε βαθμό ανεπίτρεπτο...
ήθελα και να πεθάνω.

Σε βαθμό ανεπίτρεπτο...
Σκέφτηκα και αισθάνθηκα τους άλλους και τον εαυτό μου.

Αυτός ο βαθμός ο ανεπίτρεπτος είναι ένα από τα βασικά χαραχτηριστικά μου.

Σε βαθμό ανεπίτρεπτο...
Ζω και Υπάρχω στο Σήμερα.


No comments:

Post a Comment