3/26/16

Από αύριο...


(Και έγραψα κάπου, κάπως, κάποτε...)

Από αύριο...

Από αύριο θα είμαι σε αυτήν την μάχη της ζωής μόνη μου.
Για μια ακόμα φορά.
Αλλά ποιον κοροϊδεύω;
Μήπως μόνη μου δεν είμαι και τώρα;
Έχω ανάγκη να με ελευθερώσω από όλα αυτά.
Νιώθω βαθιά εγκλωβισμένη.
Δεν θέλω άλλες προσαρμογές.
Βαρέθηκα και κουράστηκα.
Δεν έχω άλλες δυνάμεις.
Και πώς θα ανταπεξέλθω;
Πρέπει να βρω κάπου στήριγμα, κάποια βοήθεια.
Και δεν ξέρω από πού και πώς να την βρω.
Αναρωτιέμαι...
Είναι το αίσθημα της εγκατάλειψης;
Μα εγώ ήμουν πάντα υπέρ της εξέλιξης των ανθρώπων.
Και, επίσης, δεν ένιωθα ποτέ αίσθημα εγκατάλειψης. Και ούτε και τώρα το νιώθω. Ένιωθα από πάντα μόνη μου και μόνη μου νιώθω και τώρα. Δεν νιώθω, όμως, να με εγκαταλείπουν... Όχι, δεν είναι αυτό...
Είναι το ότι διαφωνώ με τις επιλογές άλλων;
Μα εγώ ήμουν πάντα υπέρ της ελευθερίας επιλογών.
Αλλά τι γίνεται όταν βλέπεις γύρω σου ανθρώπους να επιλέγουν καταστροφικά ή καταπιεστικά ή κακοποιητικά μονοπάτια; Πονάει να το βλέπεις και να το ζεις.
Αλλά ποια είμαι εγώ για να το κρίνω; Εγώ είμαι απλά εγώ. Με στενοχωρεί, βέβαια, το ότι οι άνθρωποι όχι μόνο δεν κάνουν τις επιλογές που τους αξίζουν αλλά παίρνουν αποφάσεις που είναι κατά του ίδιου τους του εαυτού. Αλλά αυτό ίσως, τελικά, να είναι δικό μου θέμα. Ίσως εγώ να έχω περισσότερες απαιτήσεις από τους ανθρώπους. Ίσως εγώ θα έπρεπε να ενδιαφέρομαι λιγότερο. Αλλά δεν γίνεται. Να ενδιαφέρομαι λιγότερο. Ίσως εγώ θα έπρεπε να βρω καλύτερα την ισορροπία του και να ενδιαφέρομαι μα και να μπορώ να κρατάω αποστάσεις... Δεν ξέρω πια, ποια είναι η θέση αυτού που βλέπει πράγματα με τα οποία δεν συμφωνεί. Πρέπει να μείνεις αυτόπτης μάρτυρας και απλά να μην μιλάς; Ούτε αυτό μπορώ να το κάνω. Το να μην μιλάω. Αλλά κι όταν μιλάω... μερικές φορές... δεν βρίσκω νόημα... Δεν ξέρω...
Γιατί θυμώνω μέσα μου τόσο πολύ;
Δεν αντέχω άλλο!
Καμιά φορά τα όρια του από δίπλα είναι λιγότερα.
Εγώ είμαι ο από δίπλα με τα όρια τα λιγότερα.
Με έχει πιάσει και ένας φόβος.
Φοβάμαι.
Μην συμβεί κάτι.

Κάτι αλλάζει μέσα μου.
Κάτι σπάει.
Και δεν είμαι σε σημείο
για να μπορέσω να το διαχειριστώ.


No comments:

Post a Comment