3/25/16

Μουσική και Θέατρο



Έχω μια καλή Φίλη...

Αγαπάει την μουσική...
Την έχει πονέσει η μουσική...
Όπως κι εγώ...
Αγαπάω το θέατρο...
Με έχει πονέσει το θέατρο...

Της είπα ότι το μόνο που με ηρεμεί, αυτές τις ημέρες, είναι η μουσική.
Γέλασε.
Μου είπε ότι το μόνο που την ηρεμεί, αυτές τις ημέρες, είναι το θέατρο.
Γέλασα.

Της είπα να συνεχίσει να πηγαίνει θέατρο...
Μου είπε να συνεχίσω να ακούω μουσική...

Δεν είναι φοβερό;

Ότι η μία και μοναδική τόσο καλή μου Φίλη, που είναι μουσικός και συνθέτης, βρίσκει, αυτές τις ημέρες, καταφύγιο στο θέατρο... όπως κι εγώ, που είμαι ηθοποιός και σκηνοθέτης, βρίσκω, αυτές τις ημέρες, καταφύγιο στην μουσική...

-
(Ζητάω συγνώμη για τις ταμπέλες «μουσικός-συνθέτης» (η Φίλη μου είναι πολλά παραπάνω από αυτό), «ηθοποιός-σκηνοθέτης» (εγώ είμαι πολλά παραπάνω από αυτό)... απλά για να δώσω το νόημα που ήθελα να δώσω στο παραπάνω κείμενο υποχρεώθηκα να τις χρησιμοποιήσω, γνωρίζοντας πως δεν είναι, σε καμία περίπτωση, αρκετές για εμάς... )
-

No comments:

Post a Comment