3/17/16

Ψάχνοντας ένα κείμενο...



Ψάχνοντας ένα κείμενο που έγραψα παλιά,
ανοίγω τα τετράδια, μεγάλα και μικρά,
και συναντάω άλλα κείμενα, μη καθαρογραμμένα,
όλα γράφτηκαν κάπου, κάπως, κάποτε, όχι από κάποιον μα από εμένα,
άλλα είναι έτσι, άλλα είναι αλλιώς,
άλλα τα άλλαξε ο καιρός,
άλλα να μην διαβάζονται, άλλα να συγκινούν,
άλλα να μην μοιράζονται, άλλα να προσπαθούν,
άλλα να έχουν σβηστεί,
άλλα να έχουν προσπεραστεί,
άλλα να έχουν βιωθεί,
και άλλα να τα έχω φανταστεί...
Κάποια είναι μισοτελειωμένα, κάποια είναι ολοκληρωμένα,
Κάποια είναι μπερδεμένα, όλα παντού διασκορπισμένα.
Κι εγώ να ψάχνω εκείνο το κείμενο, το ένα, το συγκεκριμένο,
Μα είμαι τόσο σίγουρη, πως κάπου είναι γραμμένο,
Δεν είναι εδώ, δεν είναι εκεί, δεν είναι παρά πέρα,
Δεν είναι γραμμένο στο χαρτί μα ούτε στον αέρα,
Δεν είναι στο τετράδιο μου,
Δεν είναι ούτε στο μυαλό μου...
Μα κάπου το είχα ξεκινήσει,
Νόμιζα πως το είχα αρχίσει...
Κι ανάμεσα στις τόσες σελίδες να συναντάω τον εαυτό μου...
Κι ανάμεσα στις τόσες λέξεις να συναντάω το πρόσωπό μου...
Να’ μαι κι εδώ, να’ μαι κι εκεί, να’ μαι και πάρα πέρα,
Να είμαι εγώ και στο χαρτί, εγώ και στον αέρα.
Ψάχνοντας ένα κείμενο, να μην μπορώ να βρω,
τι είναι αυτό που έγραφα, και ποια είμαι εγώ.
Και τι να κάνω άραγε, να αρχίσω από την αρχή;
Να γράφω αυτό που κάποτε νομίζω είχε γραφτεί;
Να φτιάξω μια περίεργη, καινούρια εκδοχή,
για εκείνη την ιδιαίτερη και σπάνια στιγμή;
Ουφ. Ήθελα να συνεχίσω αυτό που ήδη είχα γράψει,
Τώρα είναι σαν να ξανανάβω αυτό που ήδη έχει ανάψει...
Φταίει το λέω και η ατελείωτη η ανοργανωσιά μου,
Τα χίλια τα τετράδια και τα πολλά χαρτιά μου...
Όχι, δεν γίνεται, για μια φορά, να έχω μία τάξη,
να είναι όλα όμορφα, να είναι όλα εντάξει!
Πρέπει παντού τριγύρω μου χάος να επικρατεί,
από το χαρτί στο τετράδιο και από το τετράδιο στο χαρτί...
Άλλα μικρά, άλλα μεγάλα, άλλα τσαλακωμένα,
Άλλα άδεια, άλλα γεμάτα, άλλα πολύ σκισμένα...
Άλλα από το παρελθόν,
Άλλα από το παρόν,
Άλλα πρωτότυπα, άλλα συνηθισμένα,
Άλλα, τα λες, και μέτρια και άλλα εμπνευσμένα...
Ψάχνοντας ένα κείμενο να ψάχνω την γραμμή,
που ενώνει τα σημεία μου με αυτό που είσαι κι εσύ...
Με αυτό που είμαστε όλοι μας, με αυτό που ο κόσμος είναι,
Με αυτό που νιώθεις να είσαι, με αυτό που νιώθω να είμαι...
Ψάχνοντας ένα κείμενο να ψάχνω την ζωή,
που ενώνει τα σημεία μας στην ίδια την στιγμή,
που ζούμε όλοι μας, που ο κόσμος ζει,
που ζω εγώ και ζεις κι εσύ...
Ψάχνοντας ένα κείμενο να συναντάω άλλα,
Ψάχνοντας μέσα στα μικρά να νιώθω τα μεγάλα...
Μα ίσως να ψάχνω αυτό που δεν μπορεί να βρεθεί,
Ίσως να αναζητάω αυτό που δεν μπορεί να αναζητηθεί...
Ίσως να ρωτάω αυτό που δεν μπορεί να ρωτηθεί...
Ίσως να απαντάω αυτό που δεν μπορεί να απαντηθεί...
Ίσως να μην υπάρχει αυτό που έγραψα παιδί...
Ίσως να μην υπάρχει αυτό που ψάχνω στην ζωή...
Ψάχνοντας ένα κείμενο να μην μπορώ να βρω,
Εκείνο εκεί το κίνητρο, εκείνο το σκοπό...
Εκείνο εκεί το πάθος που με έκανε να ζω,
Εκείνο εκεί το αίσθημα που ακόμα αγαπώ...
Μα ξέρεις, φυσικά, και εσύ για ποιο μιλάω,
Και εσύ ψάχνεις μαζί μου κι ας μην σου το ζητάω...
Κι εσύ μέσα στα τετράδια, και εσύ μέσα στα χαρτιά,
Κι εσύ μέσα στης ζωής τα άγραφα μυστικά...
Ψάχνοντας ένα κείμενο να ψάχνω να σε βρω...
Ψάχνοντας ένα κείμενο να ψάχνω να με βρω...
Ψάχνοντας για ένα κείμενο να βρίσκω τον άνθρωπό μου...
Ψάχνοντας για ένα κείμενο να βρίσκω τον εαυτό μου...




No comments:

Post a Comment