9/5/22

Τα γράμματα της Μαριλούς (00)

 Τα γράμματα της Μαριλούς

(Voucher Ηope)

(00)


Μια φορά κι έναν καιρό... 25 διαφορετικοί Άνθρωποι συναντήθηκαν σε μία αίθουσα για ένα πρόγραμμα «Τεχνικός Συντηρητής αυτοματισμού και αυτόματου ελέγχου». Δεν είχε κανένας τους καμία σχέση με το αντικείμενο και όλων η πρακτική θα ήταν εντελώς άσχετη με τη θεωρία. Ήμουν η μία από αυτούς τους 25 Ανθρώπους…


Την πρώτη ημέρα που γύρισα σπίτι μετά το πρόγραμμα, αγχωμένη και πανικόβλητη, μέσα στην ανήσυχη εσωτερική κατάστασή μου, μου ήρθε μία ιδέα και πήρα μία απόφαση (χωρίς να έχω ιδέα αν θα καταφέρω να την εφαρμόσω)! 


Αυτή η ιδέα ήταν: 


Θα γράφω γράμματα σε αυτούς τους Ανθρώπους.

Καθημερινά. 


Τι συνέβηκε άραγε στη συνέχεια; 

Τα έγραψα αυτά τα καθημερινά γράμματα; 

Τα έλαβαν αυτά τα καθημερινά γράμματα; 


Μου ήρθε μία ιδέα.

Πήρα μία απόφαση.

Και πάλι δεν έχω ιδέα αν θα καταφέρω να την εφαρμόσω. 


Ήρθε η στιγμή να μοιραστώ αυτά τα γράμματα και με άλλους Ανθρώπους. Με εσάς. 


Τα γράμματα ξεκίνησαν, σε ένα «μακρινό» χθες, την πρώτη Δευτέρα του Φεβρουαρίου που πέρασε.

Τα γράμματα θα ξεκινήσουν, σε ένα «κοντινό» σήμερα την πρώτη Δευτέρα του Σεπτεμβρίου που μόλις ήρθε.


Θα τα μοιράζομαι προς το τέλος της ημέρας, απόγευμα ή βράδυ.


Έτσι τα έδινα στους Ανθρώπους του προγράμματος στο τέλος του πολύωρου μαθήματος μας.

Έτσι θα τα δίνω και σε εσάς, στο τέλος της πολυσύνθετης ημέρας μας.


Στο ξεκίνημα της ημέρας παιχνίδια...

Στο κλείσιμο της ημέρας γράμματα...


Τι άλλο να ζητήσει κανείς από τη ζωή πέρα από παιχνίδια και γράμματα!

Τι άλλο να ζητήσει κανείς από τη ζωή πέρα από μοιράσματα!


Σήμερα ξεκινάει κάτι και θα το βιώσουμε μαζί.


Καλή ανάγνωση, Φίλοι μου.


Μαριλού.


No comments:

Post a Comment