9/29/22

Τα γράμματα της Μαριλούς (20)

 


(Εικοστό Γράμμα)



03.03.2022 (Πέμπτη)

 


Πρωί πρωί, κατέβαινα περπατητά την Αλεξάνδρας και σκεφτόμουν πως δεν είχα προλάβει να σου γράψω το σημερινό χαρτί μου και πως δεν ήμουν σίγουρη για το «Τι θέλω» να μοιραστώ μαζί σου σήμερα... Έχω πολλά ακόμα να μοιραστώ μαζί σου! Απλά δεν ήξερα τι θέλω να διαλέξω από όλα αυτά! Το ένα «Τι θέλω» έφερε το άλλο «Τι θέλω»... Πολλά «Τι θέλω» στην σειρά μαζεύτηκαν... το ένα πίσω από το άλλο... Τι θέλω από τη στιγμή μου... Τι θέλω από τη ζωή μου... Τι θέλω στα προσωπικά μου... Τι θέλω στα επαγγελματικά μου... Τι θέλω στις σχέσεις μου... Τι θέλω σε σχέση με εμένα... Η αλήθεια είναι πως μπορεί να ξεκίνησαν και ανάποδα όλα αυτά τα «Τι θέλω» μου. Πρώτα να ξεκίνησα να σκέφτομαι για τα «Τι θέλω» της ζωής μου και μετά να κατέληξα στο «Τι θέλω» να μοιραστώ μαζί σου!!! Σε κάθε περίπτωση... χάθηκα μέσα στα «Τι θέλω» μου... ή τα «Τι θέλω» μου βρέθηκαν μέσα σε εμένα...
Σημασία έχει πως το πρωινό μου θέμα ήταν το αγαπημένο μας «Τι θέλω»! Αναρωτιέμαι, λοιπόν, εσύ... ξέρεις... «Τι θέλεις;»... Όχι τι θέλουν οι άλλοι για εσένα... αλλά τι θέλεις εσύ για εσένα. Ξέρεις τι θέλεις να κάνεις στη ζωή σου; Ξέρεις τι θέλεις να είσαι; Με όλα αυτά... τα «Τι θέλω», τα «Τι θέλεις», τα «Τι θέλουμε»... μου ήρθε στο μυαλό ένα ποίημα για τις σχέσεις... Το «Θέλω». Με λίγες λέξεις λέει πολλά...


Θέλω…

Θέλω να με ακούς χωρίς να με κρίνεις

Θέλω τη γνώμη σου χωρίς συμβουλές

Θέλω να με εμπιστεύεσαι χωρίς απαιτήσεις

Θέλω τη βοήθειά σου και όχι να αποφασίζεις για μένα

Θέλω να με προσέχεις χωρίς να με ακυρώνεις

Θέλω να με κοιτάς χωρίς να προβάλλεις τον εαυτό σου σε μένα

Θέλω να με αγκαλιάζεις χωρίς να με κάνεις να ασφυκτιώ

Θέλω να μου δίνεις ζωντάνια χωρίς να με σπρώχνεις

Θέλω να με υποστηρίζεις χωρίς να με φορτώνεσαι

Θέλω να με προστατεύεις χωρίς ψέματα

Θέλω να με πλησιάζεις χωρίς να εισβάλλεις

Θέλω να ξέρεις τις πλευρές μου που πιο πολύ σε ενοχλούν

Να τις αποδέχεσαι και να μην προσπαθείς να τις αλλάξεις

Θέλω να ξέρεις… πως σήμερα μπορείς να βασίζεσαι πάνω μου…

Χωρίς όρους.

 

Θα σου γράψω, κάποια στιγμή, για το συγγραφέα και για το βιβλίο και για την παράστασή μου που είχε κι αυτό το κείμενο μέσα... Για την ώρα, εύχομαι, να φροντίζεις εσένα και τα «θέλω» σου...


Με Αγάπη... 

Μαριλού.


No comments:

Post a Comment