5/29/16

Δεν είναι όλα δύσκολα.



Δεν είναι όλα δύσκολα και σου το λέω εγώ που, πίστεψέ με, δυσκολεύομαι. Αλλά και πάλι το μυαλό μου γνωρίζει πως δεν είναι όλα τόσο δύσκολα, τουλάχιστον, όχι τόσο όσο συνηθίζουν να τα παρουσιάζουν αρκετοί άνθρωποι. Ναι, το έχω παρατηρήσει. Πολλές φορές, μπορεί να μην γνωρίζω κάτι. Και θεωρώ πως είναι λογικό και φυσικό το να μην γνωρίζεις κάτι. Πολλές φορές, μπορεί να ρωτήσω για να μάθω πώς γίνεται αυτό το οποίο δεν γνωρίζω. Και θεωρώ πως δεν είναι ντροπή καθόλου να ρωτάς για να μάθεις. Πολλές φορές, τις περισσότερες φορές, αρκετοί άνθρωποι θα σε κάνουν να αισθανθείς άσχημα ή περίεργα... επίσης, θα σου δώσουν την εντύπωση πως αυτό που ζητάς είναι δύσκολο ή αδύνατο. Και το πιο φοβερό είναι ότι δεν θα είναι τόσο δύσκολο. Και σίγουρα δεν θα είναι αδύνατο. Δυστυχώς, δεν έχω τον χρόνο για να ασχοληθώ με όλα όσα θα ήθελα να ασχοληθώ και με τον τρόπο που θα ήθελα να ασχοληθώ. Τότε θα μπορούσα να αποδείξω ότι δεν είναι τόσο δύσκολα τα πράγματα όσο τα παρουσιάζουν. Υπάρχουν στιγμές, που υποχρεωτικά επειδή είμαι ένας μόνο άνθρωπος με ένα μόνο σώμα... δεν μπορώ να τα κάνω όλα μαζί... και να τα κάνω όλα καλά. Εκείνες τις φορές, βλέπεις αρκετούς ανθρώπους... να ζητάς κάτι απλό και να σου το κάνουν να φαίνεται σύνθετο... Σαν να είναι κάτι που θέλει πολύ χρόνο ή πολύ κόπο... ή ακόμα και σαν κάτι που δεν μπορεί με τίποτα να γίνει. Επειδή δεν μπορείς να το κάνεις εσύ, την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, δεν σημαίνει πως είναι τόσο δύσκολο να γίνει. Δεν σημαίνει πως θέλει πολύ χρόνο και πολύ κόπο. Ιδιαίτερα αν γίνεται από κάποιον που το γνωρίζει και όχι από εσένα που δεν το γνωρίζεις. Με στενοχωρεί πάρα πολύ γενικά στην εποχή μας το ότι θεωρείται περίεργο το να ρωτάς για να μάθεις. Υποτίθεται πως οφείλεις και καλά να γίνεις αυτοδίδακτος στα πάντα... να τα μάθεις όλα μόνος σου! Μα δεν είναι δυνατόν όταν κάνεις ήδη τόσα πράγματα... να βάλεις άλλα τόσα... και άλλα τόσα... και να τα κάνεις όλα μόνος σου! Υποτίθεται πως υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που γνωρίζουν το αντικείμενό τους και που είναι εκεί για να σε βοηθήσουν σε σχέση με αυτά που δεν γνωρίζεις να κάνεις. Χαίρομαι τους ανθρώπους που δεν θεωρούν γελοία καμία ερώτηση και που δεν αντιμετωπίζουν υποτιμητικά ΚΑΝΕΝΑΝ άνθρωπο. Προσέξτε με: ΚΑΝΕΝΑΝ. Έχω κουραστεί να με κάνουν να νιώθω πως όλα είναι δύσκολα. Έχω κουραστεί και να με κάνουν να νιώθω άσχημα... επειδή μπορεί να χρειάζομαι βοήθεια ή μπορεί να έχω ανάγκη κάποιος να μου κάνει μια χάρη. Είναι τόσο όμορφο... όταν υπάρχουν άνθρωποι γύρω σου που σε βοηθάνε όταν το χρειάζεσαι. Χωρίς ανταλλάγματα. Είναι εκεί για εσένα. Σπανίζουν. Αλλά χαίρομαι όταν τους συναντάω. Νιώθω ευγνωμοσύνη. Θα ήθελα να ήταν περισσότεροι. Θα τους έκανα μόνιμους συνεργάτες. Και δεν θα τους άφηνα, όσο περνάει τουλάχιστον από το δικό μου χέρι, με τίποτα να φύγουν από την ζωή μου. Λυπάμαι... επειδή δεν είναι εύκολο να βρείς άτομα εμπιστοσύνης σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο... Κάθε φορά όταν είμαι σε στάδιο που ψάχνω ανθρώπους εμπιστοσύνης... αγχώνομαι για το πώς θα τους βρω... Να έχουν αίσθηση της ευθύνης και να είναι άξιοι εμπιστοσύνης. Ακούγεται απλό μα είναι σύνθετο. Ακούγεται συνηθισμένο μα είναι σπάνιο... Αν έχετε τέτοιους ανθρώπους στην ζωή σας... να τους τιμάτε και να τους αγαπάτε... να μην θεωρείτε την βοήθειά τους συνηθισμένη ή δεδομένη. Δεν είναι. Επιλέγουν να είναι εκεί για εσάς. Να τους σέβεστε και να τους προσέχετε. Είναι είδος προς εξαφάνιση. Αυτά τα λίγα είχα να γράψω... και πάω να επιστρέψω στην αναζήτηση ανθρώπων που είναι άξιοι εμπιστοσύνης...


No comments:

Post a Comment