5/14/16

Μου έλειψε(ς)



Β. Αυτή. Α. Αυτός.

Β-Μου έλειψε το να χορεύω.
Α-Μου έλειψε το να χορεύω μαζί σου.
Β-Μου έλειψε το να παίζω πιάνο.
Α-Μου έλειψε το να παίζω κιθάρα.
Β-Μου έλειψε το να τραγουδάω.
Α-Μου έλειψε το να τραγουδάω μαζί σου.
Β-Μου έλειψε το να παίζω στην σκηνή.
Α-Μου έλειψε το να παίζω στην σκηνή μαζί σου.
Β-Μου έλειψε το να γράφω.
Α-Μου έλειψε το να διαβάζω.
Β-Μου έλειψε το να ονειρεύομαι.
Α-Μου έλειψε το να ονειρεύομαι μαζί σου.
Β-Το μας συνέβηκε;
Α-Ό,τι και σε όλους.
Β-Ναι, αλλά είχαμε υποσχεθεί να μην αφήσουμε να μας συμβεί ό,τι συμβαίνει σε όλους.
Α-Η ζωή ήταν πιο ισχυρή από εμάς.
Β-Μου έλειψαν τα ακροβατικά.
Α-Μου έλειψαν τα ακροβατικά μαζί σου.
Β-Το να με κρατάς.
Α-Το να σε κρατάω.
Β-Μου έλειψε ο έρωτας.
Α-Μου έλειψε ο έρωτας μαζί σου.
Β-Μου έλειψε η αγάπη.
Α-Μου έλειψε η αγάπη μαζί σου.
Β-Μου έλειψε η ζωή.
Α-Μου έλειψες εσύ.
Β-Μου έλειψε το να σε εμπιστεύομαι.
Α-Μου έλειψε το να σε ερωτεύομαι.
Β-Μου έλειψε το να είσαι εδώ.
Α-Μου έλειψε το να «Σε αγαπὠ».
Β-Μου έλειψε το να συζητάμε.
Α-Μου έλειψε το να περπατάμε.
Β-Μου έλειψε το να σε ρωτάω.
Α-Μου έλειψε το να σου απαντάω.
Β-Μου έλειψε το να με ομορφαίνεις.
Α-Μου έλειψε το να με μαθαίνεις.
Β-Μου έλειψε το να πιστεύω πως οι άνθρωποι δίνουν.
Α-Μου έλειψε το να μου λες πως όλα θα γίνουν.
Β-Μου έλειψε η δημιουργία.
Α-Μου έλειψε η δημιουργία μαζί σου.
Β-Μου έλειψε η ελευθερία.
Α-Μου έλειψε η ελευθερία μαζί σου.
Β-Μου έλειψαν τα φτερά μου.
Α-Μου έλειψε η χαρά μου.
Β-Για αυτό σου έφερα ξανά την χαρά.
Α-Για αυτό σου έφερα ξανά τα φτερά.
Β-Για αυτό σου έφερα την ελευθερία.
Α-Για αυτό σου έφερα την δημιουργία.
Β-Για αυτό σου λέω πως όλα θα γίνουν.
Α-Για αυτό σου δείχνω πως οι άνθρωποι δίνουν.
Β-Για αυτό σου γράφω.
Α-Για αυτό σε διαβάζω.
Β-Για αυτό με κρατάς.
Α-Για αυτό σε κρατάω.
Β-Για αυτό σου φέρνω μια κιθάρα.
Α-Για αυτό σου φέρνω ένα πιάνο.
Β-Για αυτό χορεύω.
Α-Για αυτό χορεύω μαζί σου.
Β-Να σου θυμίσω την ζωή.
Α-Να σου θυμίσω ποια είσαι εσύ.
Β-Να σου θυμίσω ποιος είσαι εσύ.
Α- Να σου θυμίσω την ζωή.


No comments:

Post a Comment