10/1/22

Μπορείς να με στηρίξεις, Φίλε μου!

 

Γειά σου!

 

Είμαι η Μαριλού!

 

Γράφω.

Παίζω.

Δημιουργώ.

 

Θέλεις να με στηρίξεις;

 

Να συνεχίσω...

 

Να γράφω;

Να παίζω;

Να δημιουργώ;

 

Μπορείς να με «ακολουθήσεις»!

(Γράφω, «ακολουθήσεις», μα μαζί θα περπατάμε!).

 

Στο ιστολόγιό μου, τη Βελτιοδοξία!

http://veltiodoxia.blogspot.com/

 

Στο κανάλι μου στο Youtube!

Marilou Valeonti

 

Στις σελίδες μου στο Facebook!

Μαριλού-Marilou

Ο Παιχνιδόκοσμος της Μαριλούς

 

Μπορείς να με στηρίξεις και οικονομικά!

(Η υποστήριξή σου θα είναι πολύτιμη! Θα τιμηθεί, θα εκτιμηθεί και δεν θα ξεχαστεί! Μέσα από αυτήν, θα μπορέσω να συνεχίσω και να προχωρήσω! Πέρα από καθημερινά γράμματα, κείμενα, παιχνίδια θα έρθουν βίντεο και παραστάσεις! Μπορεί να έρθουν και βιβλία και ταινίες! Και θα είσαι εσύ ανάμεσα σε αυτούς που στήριξαν το όνειρο!)

 

Paypal

authentikotita@gmail.com

 

Εθνική Τράπεζα

IBAN:

GR9301101100000011093333471

M K VALEONTI

 

Και, αν όλα πάνε καλά,

σε μερικούς μήνες,

θα έρθει και το patreon!

 

Πάμε, Φίλε μου!

Δυναμικά και Δημιουργικά!

 

Μαριλού Βαλεοντή

 

No comments:

Post a Comment