10/13/22

Τα γράμματα της Μαριλούς (30)



Γράμμα Τριακοστό 



17.03.2022 (Πέμπτη)

 


Καλέ μου Φίλε,

 

λίγες μέρες έμειναν... μέχρι να τις σκεφτούμε θα έχουν ήδη περάσει...

 

Σήμερα θα σου μιλήσω για τα Παιχνίδια Επιλογής...

 

Θα συνεχίσω την ιστορία μας από το χθεσινό μας γράμμα... Πριν, λοιπόν, περίπου δύο χρόνια είχαμε να αντιμετωπίσουμε όλοι μια καινούργια πραγματικότητα και έπρεπε να βρούμε τρόπους να προσαρμοστούμε σε αυτήν... Στο Προσωποβιβλίο μέχρι τότε μοιραζόμουν καλημέρες, καληνύχτες, εικόνες, μουσικές, κείμενα, φράσεις, σκέψεις... Το χρησιμοποιούσα έτσι ακριβώς όπως ήθελα να το χρησιμοποιώ. Είχα αποφασίσει πως αν είναι να είμαι στον κόσμο του «Facebook» θα είμαι ακριβώς όπως είμαι και έξω από αυτόν. Πως τότε έχει αξία ο ηλεκτρονικός μου κόσμος όταν είναι βουτηγμένος στον πραγματικό μου κόσμο, στην Αλήθεια μου. Ήθελα να σκορπίσω Αγάπη και Αισιοδοξία και να μοιραστώ Τέχνη και Ζωή. Είμαι από τους Ανθρώπους που μου αρέσουν τα κοινωνικά δίκτυα και πιστεύω πως όταν βρίσκεις τις ισορροπίες για το πώς να τα χρησιμοποιείς μπορούν να σε κάνουν καλύτερο Άνθρωπο. Τον καιρό που έγιναν τα πρώτα μέτρα, μία τυχαία μέρα μοιράστηκα μία τυχαία εικόνα με χάρτινα χρωματιστά κυπελλάκια του καφέ και ζήτησα από τους Φίλους μου να διαλέξουν το δικό τους... Αυτό το απλό παιχνίδι... άρεσε... και την επόμενη μέρα, χωρίς να το σκεφτώ, μοιράστηκα μία άλλη εικόνα και ζήτησα να διαλέξουν κάτι από αυτήν... και μετά μοιράστηκα και την επόμενη μέρα και την επόμενη μέρα... Οι εικόνες αυτές μπορεί να ήταν το οτιδήποτε... Μία εικόνα με βιβλία και να διαλέξεις το βιβλίο που σου αρέσει, μία εικόνα με ταινίες και να διαλέξεις την ταινία που σου αρέσει, μία εικόνα με γράμματα, με λέξεις, με φράσεις, με χρώματα, με ήρωες καρτούν, με καπέλα, με γυαλιά, με εποχές, με ώρες της ημέρας, με είδη μουσικής, με ανακαλύψεις, με εφευρέσεις, με δημιουργίες, με επιστήμη, με τέχνη... Κυριολεκτικά το οτιδήποτε... Καθημερινά οι Φίλοι μου διαλέγαν κάτι από όλα... Το παιχνίδι αυτό ξεκίνησε χωρίς να το αποφασίσω να ξεκινήσει... απλά η μία μέρα έγιναν δύο, οι δύο έγιναν τρεις... και, κάπως έτσι, φτάνουμε, σε λίγο καιρό, να κλείνουμε τα δύο χρόνια καθημερινών παιχνιδιών!!! Με Φίλους που έχω γνωρίσει από κοντά και με Φίλους που δεν έχω γνωρίσει από κοντά! Με μια παρέα που έτσι απλά δημιουργήθηκε από το πουθενά! Αυτά τα παιχνίδια μπορεί να ακούγονται απλά, όμως σήμαιναν και σημαίνουν πολλά παραπάνω από αυτό που φαίνεται και για πολλούς Ανθρώπους. Άρχισαν να μου στέλνουν μηνύματα Άνθρωποι για να μου πουν πόσο τους στήριξαν ή να μου μιλάνε στο δρόμο Άνθρωποι που συναντούσα τυχαία και να μου λένε πόσο τους βοήθησαν στις δύσκολες συνθήκες μας... Με Ευχαριστούσαν για όσα μοιραζόμουν... Μέσα από αυτά χαμογελούσαν καθημερινά... Τότε κατάλαβα πως η παρέα ήταν ακόμα πιο μεγάλη... Άνθρωποι που δεν έπαιζαν στα παιχνίδια μας κι όμως μου μιλούσαν για αυτά... Γιατί σου τα γράφω όλα αυτά... Σήμερα θα παίξω μάζι σου ένα παιχνίδι επιλογής... Και μάλιστα το μοιράζομαι με εσένα πριν ακόμα να το μοιραστώ με την παρέα των παιχνιδιών! Γυρίζεις το χαρτί και απλά διαβάζεις...

Με παιχνιδιάρικη Αγάπη... Μαριλού.



---

 


Άνοιξέ το όταν...


 

Σήμερα θέλω να παίξουμε με την φαντασία μας. Θέλω να φανταστείς πως έχεις μπροστά σου πολλούς διαφορετικούς φακέλους. Και κάθε φάκελος μέσα έχει ένα γράμμα... Ο παραλήπτης είσαι εσύ, τα γράμματα είναι όλα για εσένα. Ο αποστολέας είναι όποιος θέλεις, όποιος Άνθρωπος εσύ θα ήθελες να σου γράψει. Και κάθε φάκελος γράφει απ’ έξω κάτι διαφορετικό...

 

-Άνοιξέ το όταν φεύγω...

-Ανοιξέ το όταν επιστρέφω...

-Άνοιξέ το όταν νιώθεις να σου λείπω...

-Άνοιξέ το όταν μου έχεις θυμώσει...

-Άνοιξέ το όταν σου έχω θυμώσει...

-Άνοιξέ το όταν έχεις μία κακή μέρα...

-Άνοιξέ το όταν είσαι στενοχωρημένος και δεν ξέρεις γιατί...

-Άνοιξέ το όταν βαριέσαι...

-Άνοιξέ το όταν αγχώνεσαι...

-Άνοιξέ το όταν νιώθεις περιέργεια.

-Άνοιξέ το όταν θέλεις να θυμάσαι.

-Άνοιξέ το όταν θέλεις να ξεχάσεις.

-Άνοιξέ το όταν χρειάζεσαι κίνητρο.

-Άνοιξέ το όταν σκέφτεσαι το μέλλον σου...

-Άνοιξέ το όταν σκέφτεσαι το παρελθόν σου...

-Άνοιξέ το όταν αισθάνεσαι το παρόν σου...

-Άνοιξέ το όταν θέλεις να ξέρεις γιατί Σε Αγαπώ.

-Άνοιξέ το όταν νιώθεις μόνος.

-Άνοιξέ το όταν χρειάζεσαι Αγάπη.

 

Υπάρχουν όλα αυτά τα γράμματα μπροστά σου... Και στο «τώρα» σου... μπορείς να ανοίξεις μόνο ένα!

 

Ποιο γραμματάκι είναι αυτό που θέλεις να ανοίξεις στο σήμερά σου;

 

Και αυτό ήταν το πρώτο παιχνίδι επιλογής που παίξαμε μαζί!!!

 

Να είσαι πάντα καλά, Φίλε μου... Κι αν χρειαστείς ποτέ να διαβάσεις ένα γράμμα «Άνοιξέ το όταν...» έλα να μου το πεις και θα σου το γράψω εγώ...




No comments:

Post a Comment