5/1/23

365 Ημέρες. 18.

 365 Ημέρες

 

18.

 

08.04.2023 Σάββατο

 

Γνώρισα έναν συγγραφέα σήμερα.

 

Τι κάνει έναν συγγραφέα... συγγραφέα;

 

Τον κοίταζες και γνώριζες πως είναι συγγραφέας.

 

Χωρίς να χρειαστεί να του μιλήσεις.

Χωρίς να χρειαστεί να τον ρωτήσεις.

 

Κοίταξα την αδερφή μου.

Με κοίταξε η αδερφή μου.

Ή ανάποδα.

Με κοίταξε η αδερφή μου.

Κοίταξα την αδερφή μου.

Κοιταχτήκαμε

και, σχεδόν ταυτόχρονα,

είπαμε ψιθυριστά:

 

«Αυτός είναι συγγραφέας!»

 

Μα δεν γίνεται να μην είναι συγγραφέας!

 

Είναι από τις λίγες φορές που επέλεξα να μην μιλήσω, να μην τον ρωτήσω, να μην μάθω τελικά αν είναι ή όχι συγγραφέας, παρόλο που ήμουν γεμάτη περιέργεια.

 

Ήμασταν σε ένα τραπέζι λίγο πιο πέρα.

 

Περάσαμε το όμορφο πρωινό μας με καφέ, γλυκό, παιχνίδι και συζήτηση. Σηκωθήκαμε να φύγουμε.

 

«Φεύγετε;» ρώτησε εκείνος.

 

Δεν το περίμενα να μας μιλήσει, φαινόταν τόσο απορροφημένος στα χαρτιά και στα βιβλία του.

 

«Ναι.» απάντησα.

 

Τότε, όμως, δεν άντεξα να αντισταθώ στο να ρωτήσω

 

«Είστε συγγραφέας;»

 

«Ναι.» απάντησε κι εκείνος.

 

Λίγο πριν φύγουμε, λοιπόν, το μάθαμε.

 

Είναι γεγονός.

 

Είναι συγγραφέας.

 

«Ελπίζουμε να μην σας ενοχλήσαμε!» είπα αμέσως.

 

«Καθόλου! Το αντίθετο. Είστε έμπνευση!» είπε.

 

«Το ίδιο κι εσείς!» απάντησα.

 

Χαμογελαστοί αποχαιρετηθήκαμε...

 

και τον αφήσαμε να γράφει το βιβλίο του...

 

Είναι φοβερό πόσο αυτό που είμαστε, καμιά φορά, εκπέμπεται τόσο καθαρά!

 

Τι κάνει έναν συγγραφέα... συγγραφέα;

 

Δεν είναι τα χαρτιά. Δεν είναι τα βιβλία.

 

Δεν είναι μόνο τα χαρτιά ή τα βιβλία.

 

Κι άλλοι έρχονται με χαρτιά ή με βιβλία.

 

Είναι ο Άνθρωπος.

 

Ο Άνθρωπος πίσω από τα χαρτιά.

 

Ο Άνθρωπος πέρα από τα βιβλία.

 

Φεύγουμε.

 

Κοιτάζω την αδερφή μου.

Με κοιτάζει η αδερφή μου.

Ή ανάποδα.

Με κοιτάζει η αδερφή μου.

Κοιτάζω την αδερφή μου.

Κοιταζόμαστε

και, σχεδόν ταυτόχρονα,

λέμε δυνατά:

 

«Είναι συγγραφέας!»

 

Γελάσαμε και συνεχίσαμε να περπατάμε μαζί στον δρόμο της ζωής!

 

---

 

Φίλε, Φίλε, Φίλε μου!!!

 

Εύχομαι να φροντίζεις αυτό που είσαι...

και, χωρίς απαραίτητα να το καταλαβαίνεις, χωρίς να το προσπαθείς, έτσι απλά...

να το εκπέμπεις σε ολόκληρο τον κόσμο...

 

Χρειαζόμαστε την Αλήθεια μας... και η Αλήθεια μας μάς χρειάζεται...

 

Εύχομαι να Ακτινοβολείς την Αλήθεια σου!!!

 

Με Αγάπη που ακτινοβολεί και φτάνει μέχρι όπου βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή...

 

Μαριλού.

 

 
---




(Οι καλλιτέχνες στηρίζονται μέσα από τον ίδιο τον κόσμο, μέσα από τους Ανθρώπους, μέσα από Εσένα... Αν θέλεις να στηρίξεις την Τέχνη-Γραφή μου, μπορείς να το κάνεις... εδώ:

Paypal: authentikotita@gmail.com

Εθνική Τράπεζα:

IBAN: GR9301101100000011093333471   

M K VALEONTI 

Ευχαριστώ, Φίλε μου!!!)


No comments:

Post a Comment