5/19/23

365 Ημέρες. 35.

 

 365 Ημέρες

 

35

 

Τρίτη 25.04.2023

 

Και στην αίθουσα υποδοχής,

ένιωσα το αίσθημα κάθε αρχής...

Και στην αίθουσα αποδοχής,

έδιωξα το αίσθημα της ενοχής...

 

Μπροστά στη βιβλιοθήκη την επιβλητική,

ξεπέρασα τη φύση μου την αναβλητική,

με ενδιαφέρον προς αμέτρητα βιβλία,

νίκησα την ανθρώπινη οκνηρία,

και χωρίς αναγνώσης καταναγκασμό,

εστίασα στης γνώσης τον ανεφοδιασμό...

 

Κάθε εβδομάδα πόσα βιβλία κουβαλούσα!

Μέσα από αυτά τον μέντορά μου αναζητούσα!

Ήμουν παιδί, τρυφερό και τρομαγμένο,

απέραντα μοναχικό μα αποφασισμένο.

 

Τότε ανακάλυψα τα ράφια με τις βιογραφίες...

Κι άρχισα να διαβάζω Ανθρώπων ιστορίες...

 

Είχα μια παράξενη ιδέα,

διάλεγα, από κάθε γράμμα, έναν Άνθρωπο τυχαία.

Από το Άλφα ως το Ωμέγα, όλη η αλφαβήτα,

μέσα από τους άλλους ξέχναγα της ζωής την ήττα.

 

Έτσι ασυνάρτητη ήταν η αυτομόρφωσή μου,

κι έτσι παράδοξα έγινε η μεταμόρφωσή μου.

Πορεύτηκα στην ηλικία την παιδική,

με διαδρομή μοναχικά μοναδική.

 

Χρόνια μετά είμαι ικανός να δω,

πώς όλα αυτά με έφεραν στο «εδώ»...

 

-

 

Αυτό το έγραψα χθες, Φίλε μου... με αφορμή το βιβλίο μου και πάλι... Ξέρεις τι γίνεται... γράφω και διαβάζω... διαβάζω και γράφω... και χάνομαι-βρίσκομαι σε διαβάσματα-γραψίματα...

 

Με Αγάπη που μεταμορφώνει...

 

Μαριλού

 


No comments:

Post a Comment