5/10/23

365 Ημέρες. 26.

 365 Ημέρες


26.


16.04.2023 Κυριακή


Σήμερα θέλω να μοιραστώ αυτό:


Το αντίδοτο


Κοίτα τι έφερα! Το αντίδοτο στο «δηλητήριό» σου!

Μην συγκρίνεσαι, Φίλε μου! Πήγαινε στο παρατηρητήριό σου!

Έχει σημασία το πού εστιάζεις!

Τον εαυτό σου να παρατηρείς, να σε αλλάζεις!


Άσε τους άλλους και δες τη ζωή σου!

Κοίταξε μέσα στην ανατολή σου!

Βρες τον ήλιο μες στην καρδιά σου!

Στα χέρια σου είναι τα κλειδιά σου!


Μέσα απ’ τα κιάλια να βλέπεις εσένα!

Κανένας δεν μοιάζει με άλλο κανένα!


Δικό σου είναι το εκδοτήριο,

Εσύ έχεις το εισιτήριο,

Του εαυτού σου το διαβατήριο,

Μέσα σε ένα θεραπευτήριο,

Θα νικηθεί το δηλητήριο,

Με ένα αντίδοτο σωτήριο,

Χειροκροτάει το ακροατήριο,

Μας αθωώνει το δικαστήριο,

Πέρασες τόσο βασανιστήριο,

Και στης ζωής το εκπαιδευτήριο,

Σχεδόν τα πάντα ένα μυστήριο,

Δεν είναι όλα σωστό κριτήριο,

Σαν να αχνοφαίνεται το ακρωτήριο...


Ναι! Υπάρχει καποιο φως!

Που σε οδηγεί εμπρός!


Το αντίδοτο στο δηλητήριό σου;

Του εαυτού το παρατηρητήριό σου...


Γράφτηκε πριν πέντε ημέρες... 


Φίλε μου, Άνθρωπέ μου Αγαπημένε,


Εύχομαι να φροντίζεις το παρατηρητήριό σου...


Με φάρο-Αγάπη 


Μαριλού



---



(Οι καλλιτέχνες στηρίζονται μέσα από τον ίδιο τον κόσμο, μέσα από τους Ανθρώπους, μέσα από Εσένα... Αν θέλεις η Τέχνη μου να συνεχίσει να φωτίζει, μπορείς να με στηρίξεις... εδώ:

Paypal: authentikotita@gmail.com

Εθνική Τράπεζα:

IBAN: GR9301101100000011093333471   

M K VALEONTI 

Ευχαριστώ, Φίλε μου!!!)


No comments:

Post a Comment