4/1/23

365 Ημέρες. 03.

 

365 Ημέρες

 

03.

 

Παρασκευή 24.03.2023

 

Φίλε μου,

 

Πότε θα πηγαίνω κοντά και πότε θα πηγαίνω μακριά... μέσα στον χωροχρόνο...

Πότε απλά θα μένω στο «εδώ».

 

Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σου κάτι από το πιο κοντινό παρελθόν, το έγραψα πριν μία μέρα, χθες.

 

Θέλω κάτι μικρό να ρωτήσω...

Τι, αλήθεια, αφήνουμε πίσω;

Όταν φύγουμε από αυτήν τη ζωή...

Όταν διακοπεί με θάνατο η ροή...

Τι θα μείνει από όσα νιώσαμε;

Από όσα λάβαμε, από όσα δώσαμε;

Συναισθήματα; Συλλογισμοί;

Ανθρώπινοι κυμματισμοί.

Από όλα μόνο αυτό θα μείνει.

Αυτό πιστεύω πως θα γίνει.

Ομόκεντροι κύκλοι επιρροής...

Αυτό είναι το νόημα της ζωής...

Αφήνω κάτι απ' τον εαυτό μου...

Κι επηρεάζω τον διπλανό μου...

Με πρόθεση, συνειδητή ή μη,

τη διαμορφώνω τη γραμμή,

στην οποία όλοι περπατάμε,

μέχρι να πεθάνουμε και μετά πού πάμε;

Στο τίποτα και στο κενό,

δεν υπάρχει κάτι πέρα από το «Εδώ»,

με τον τρόπο μας βοηθάμε,

τον κόσμο αυτόν που Αγαπάμε,

ακόμα και αφού χαθούμε,

και αφού εξαφανιστούμε.

Αν το άγριο γίνει ήμερο,

το «νικάμε» το εφήμερο,

αν μείνει πίσω η καλοσύνη,

αν γεννηθεί η εμπιστοσύνη,

αν σκορπίσει η ευγένειά μας,

αν οριστεί η «έννοιά» μας

Θα έχει μείνει η Ανθρωπιά,

για τα δικά μας τα παιδιά,

για τους επόμενους, για όσους ζουν,

όλους αυτούς που ακολουθούν,

και για τα αδέρφια μας, για τους Ανθρώπους,

και για τη φύση και για τους τόπους,

και για τα ζώα και για τη Γη...

Έτσι θα έρθει η αλλαγή.

 

Θέλω κάτι να απαντήσω...

Τι, αλήθεια, μένει πίσω;

Ανθρώπινοι βηματισμοί.

Ανθρώπινοι κυμματισμοί.

 

Μέσα στα όποια βήματά μας,

υπάρχουνε τα ποιήματά μας,

τα άγραφα τα ομαδικά,

αυτά που γράφει η Ανθρωπιά.

 

Και τι σημαίνει «Ομαδικότητα»;

Να τη φροντίζεις την Ανθρωπότητα...

 

Και αυτό ήταν το σημερινό μοίρασμά μου σε σχέση με το χθεσινό γράψιμο-διάβασμά μου... Γράφτηκε, επίσης, πρόχειρα στο τετράδιό μου... δεν γνωρίζονται-αναγνωρίζονται-διαβάζονται-ξεκουράζονται τα γράμματα του αλφαβήτου, ο γραφικός μου χαρακτήρας, δεν είναι ούτε γραφικός ούτε χαρακτήρας! Αλλά δεν πειράζει!

 

Εύχομαι να σε φροντίζεις. Μόνο αυτό. Απλά αυτό. Να φροντίζεις, ουσιαστικά και ολοκληρωτικά, τον εαυτό σου.

 

Με, γεμάτη Ανθρωπιά, Αγάπη

 

Μαριλού.



-



(Οι καλλιτέχνες στηρίζονται μόνο μέσα από τον ίδιο τον κόσμο, μέσα από τους Ανθρώπους, μέσα από Εσένα... Αν θέλεις μπορείς να με βοηθήσεις, για να καταφέρει κάποτε να κυκλοφορήσει το δικό μου βιβλίο, εδώ:

Paypal: authentikotita@gmail.com

Εθνική Τράπεζα: IBAN: GR9301101100000011093333471 M K VALEONTI 

Ευχαριστώ, Φίλε μου!!!)

No comments:

Post a Comment