4/2/23

365 Ημέρες. 04.

 

365 Ημέρες

 

04.

 

Σάββατο 25.03.2023

 

Αγαπητέ μου Φίλε...

 

Στο διάβασμα βρίσκω το γράψιμο...

Στο γράψιμο βρίσκω το διάβασμα...

Και στο διάβασμα και στο γράψιμο...

Και στο γράψιμο και στο διάβασμα...

Βρίσκω τον εαυτό μου...

 

Νόμιζα πως θα τελειώσω γρήγορα το βιβλίο μου και τελικά προχωράω απίστευτα αργά...

Γιατί;

Γιατί γράφω...

 

Αυτό έγραψα στο χθες μου...

 

 

Η απόγνωση σε τέχνη θα μεταμορφωθεί,

και της ζωής η γνώση σε ουσία μας ωθεί,

σε όσα μας ανησυχούν ας μην αναλωθούμε,

σε όλα τα "ασήμαντα" μαζί ας αντισταθούμε...

Σε ένα απόφθεγμα φιλοσοφίας,

Σε ένα βιβλίο λογοτεχνίας,

Σε μία στιγμή μίας ταινίας,

Σε μία κουκκίδα δημιουργίας,

μπορεί κάποιος να βοηθηθεί,

και το κουβάρι να λυθεί,

αρκεί να αφεθεί, αρκεί να αφεθεί,

μπορεί το νόημα να βρεθεί...

Σε μια διατύπωση ιδιοφυΐας,

Σε μια εντύπωση μιας ιστορίας,

μπορεί ο χρόνος να νικηθεί,

μπορεί το τέλος να ηττηθεί,

Σε μία έκθεση, σε μία έκφραση, σε μία σκηνή,

Σε μία γραμμή είναι η μοίρα μας κοινή...

 

 

Εύχομαι, Φίλε μου, να βρἰσκεις τρόπους δημιουργικούς για να αντιμετωπίζεις τις ανησυχίες σου...

 

Σου στέλνω Δημιουργική Δύναμη! Για το σήμερά σου και για το κάθε σήμερά σου!

 

Με μεταμορφωτική Αγάπη

 

Μαριλού.




-




(Οι καλλιτέχνες στηρίζονται μόνο μέσα από τον ίδιο τον κόσμο, μέσα από τους Ανθρώπους, μέσα από Εσένα... Αν θέλεις μπορείς να με βοηθήσεις, να στηρίξεις τις Θεατρικές μου Ομάδες να συνεχίσουν να υπάρχουν, εδώ:

Paypal: authentikotita@gmail.com

Εθνική Τράπεζα: IBAN: GR9301101100000011093333471     M K VALEONTI 

Ευχαριστώ, Φίλε μου!!!)



No comments:

Post a Comment