4/20/23

365 Ημέρες. 13.

 

365 Ημέρες

 

13.

 

Δευτέρα 03.04.2023

 

Πότε ἠταν η πρώτη συνάντηση με το σκοτάδι;

Ήταν άραγε πρωί ή μήπως ήταν βράδυ;

Πότε ήταν η πρώτη θανάτου εμπειρία;

Που σου έφερε παραλυρητική αδυναμία;

Πότε ένιωσες ανήμπορος μπροστά σε ό,τι συμβαίνει;

Πότε ένιωσες να χάνεσαι κι αυτό να σε βαραίνει;

Κι αν ήσουνα παιδί, τι είδες στους μεγάλους;

Πόση σιωπή υπήρχε γύρω από τους άλλους;

Για αυτά που μένουν στο μυαλό με καθαρότητα,

τι κρίμα να μην υπάρχει απλότητα;

Τίποτα παραπάνω ποτέ να μη λέγεται,

και η αλήθεια να σβήνει και να καίγεται,

σ’ αυτά που οι μεγάλοι δεν αντέχουν,

τα παιδιά αιώνια χαμένα θα τρέχουν,

σ’ αυτά που οι μεγάλοι τολμούν να πουν,

τα παιδιά για πάντα θα ακουμπούν,

δεν είναι καλό να μη μιλάμε,

για το πού είμαστε, για το πού πάμε,

για τη γέννηση, για τον θάνατο, για τη ζωή,

για να κάνουμε τη διαδρομή πιο κατανοητή...

Άνθρωποι και ζώα «εξαφανίζονται» δειλά,

μέσα στην άβυσσο του «σιωπηλά»...

Πέθαναν. Για θάνατο, έλα να μιλήσουμε.

Έτσι θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε.

Είμαι Εδώ. Ρώτησέ με ό,τι θες.

Είτε για το σήμερα είτε για το χθες.

Δεν έχω, φυσικά, όλες τις απαντήσεις,

ούτε μπορώ να δώσω σε όλα πάντα λύσεις.

Όμως με όσα ξέρω και με όσα έχω ζήσει,

με όσα είναι άγνωστα και με όσα έχω ορίσει,

μπορώ να συζητήσουμε για όλα ανοιχτά,

να δώσουμε φωνή σε όσα είναι πνιχτά.

Πότε ήταν με το θάνατο η πρώτη γνωριμία;

Ελά να φέρουμε τους φόβους στην επικοινωνία...

να βιωθούν οι πόνοι, να εκφραστούν τα συναισθήματα,

να εξηγηθούν οι λόγοι, να βιωθούν τα βήματα...

 


Έλα να σε ακούσω... Μαζί πάμε...

Φοβάσαι; Δεν φοβάμαι.

 

Ήταν άραγε πρωί ή μήπως ήταν βράδυ;

Πότε ἠταν η πρώτη συνάντηση με το σκοτάδι;


---


 

Καλέ μου Φίλε... Φίλε μου, καλέ...

 

Διαβάζω και γράφω...

Γράφω και διαβάζω...

 

Προχωράω το βιβλίο μου...

Και το βιβλίο μου με Προχωράει...

 

Με Αγἀπη που Ακούει...

 

Μαριλού.



---



(Οι καλλιτέχνες στηρίζονται μέσα από τον ίδιο τον κόσμο, μέσα από τους Ανθρώπους, μέσα από Εσένα... Αν θέλεις να με στηρίξεις να συνεχίσω να δημιουργώ, μπορείς να το κάνεις... εδώ:

Paypal: authentikotita@gmail.com

Εθνική Τράπεζα:

IBAN: GR9301101100000011093333471   

M K VALEONTI 

Ευχαριστώ, Φίλε μου!!!)

No comments:

Post a Comment