4/6/23

365 Ημέρες. 05.

 

365 Ημέρες

 

05.

 

Κυριακή 26.03.2023

 

Αγαπημένε μου Φίλε...

 

Στο διάβασμα «χάνω» το γράψιμο...

Στο γράψιμο «χάνω» το διάβασμα...

Και στο διάβασμα και στο γράψιμο...

Και στο γράψιμο και στο διάβασμα...

«Χάνω» τον εαυτό μου...

 

Νόμιζα πως θα τελειώσω γρήγορα το τετράδιό μου και τελικά προχωράω απίστευτα αργά...

Γιατί;

Γιατί διαβάζω...

 

Αυτό έγραψα στο προχθες μου...

 

 

Για κάθε «ναι», δύο-τρία «όχι»...

Τι έπιασες μες στην απόχη;

Τι άφησες έξω από αυτήν;

Μήπως τα «δεν» σου και τα «μην»;

Θα φύγεις. Θα γυρίσεις.

Πυρετώδεις προσκολλήσεις.

Αποδοχή σε παραιτήσεις.

Θα πεθάνεις και θα ζήσεις.

Για να πάρεις αποφάσεις,

θα «νικήσεις» και θα «χάσεις»,

μέχρι να αντιληφθείς:

«Δεν μπορείς να ηττηθείς!»

Η ζωή είναι σκληρή

και, συγχρόνως, πονηρή.

Η ζωή είναι μαγεία!

Μια βαθιά διαδικασία...

 

-

 

Και αυτό...

 

 

Δεν προλαβαίνω το γράψιμό μου,

το σκίσιμό μου, τα ράψιμό μου.

Δεν προλαβαίνω να με μπαλώσω,

αδυνατώ να μεγαλώσω.

Και δεν βρίσκω την βελόνα,

χάνομαι μες στον αγώνα.

Και δεν έχω την κλωστή,

και η φορά είναι νιοστή...

Δεν υπάρχει το μολύβι,

Κι η ζωή σαν να με στίβει...

Και η γόμα ξεχασμένη,

είμαι ξεχαρβαλωμένη,

η στιγμή ξεχειλωμένη,

κάτι φεύγει κάτι μένει,

Σπασμένη η ραπτομηχανή μου...

Θλιμμένη η γραφομηχανή μου...

Δεν μπορώ ούτε να ραφτώ,

ούτε όμως να γραφτώ...

Μα μπορώ να συνεχίσω,

κάπως να δημιουργήσω!

Και μπορώ να Αγαπήσω

το δικαίωμα να ζήσω!!!

 

-

 

Εύχομαι, Φίλε μου, να βρίσκεις τρόπους δυναμικούς για να αγκαλιάζεις τις αγωνίες σου...

 

Σου στέλνω Δυναμική Δημιουργία! Για το «τώρα» σου και για το κάθε «τώρα» σου!

 

Με Απεριόριστη Αγάπη

 

Μαριλού.


-


(Οι καλλιτέχνες στηρίζονται μόνο μέσα από τον ίδιο τον κόσμο, μέσα από τους Ανθρώπους, μέσα από Εσένα... Αν θέλεις μπορείς να με βοηθήσεις, για να καταφέρω κάποτε να γυρίσω την δική μου ταινία, εδώ:
Paypal: authentikotita@gmail.com

Εθνική Τράπεζα:
IBAN: GR9301101100000011093333471   

M K VALEONTI 

Ευχαριστώ, Φίλε μου!!!)

No comments:

Post a Comment