4/10/23

365 Ημέρες. 07.

 

365 Ημέρες

 

07.

 

Τρίτη 28.03.2023

 

 

Αγαπημένε και Αγαπητέ Φίλε,

 

για την ώρα, τα γραψίματά μου, είναι σε απόλυτη αντίθεσή με τη διάθεσή μου! Θα σου εξηγήσω μέσα στις επόμενες ημέρες! Η διάθεσή μου είναι μάλλον φωτεινή και τα γραψίματά μου είναι μάλλον σκοτεινά, εξαιτίας του βιβλίου που μάλλον διαβάζω... Χαχαχα. Αισθάνομαι πως πιο πολύ γράφω παρά διαβάζω! Σελίδα σελίδα προχωράει... όπως και η ζωή... Μέρα μέρα... Στο τετράδιό μου, σήμερα, σημείωσα «Σούπερ χαοτικό τετράδιο»! Χαχαχα (ξανά)! Μέσα σε αυτά που γράφω στο τετράδιό μου είναι όσα γράφω σε εσένα, όσα γράφω σε εμένα, όσα έχω να κάνω, όσα θέλω να κάνω, σκέψεις, συναισθήματα, στόχοι, όνειρα, προγράμματα, σχέδια... όλα μαζί! Ανακατεμένα!

 

Ας μοιραστώ, πάλι, κάτι που δεν γράφτηκε ούτε στο προχθες ούτε στο χθες μα στο σήμερά μου...

 

Ήμουν κλειστή.

Ήθελα να ανοίξω.

Αλλά δεν μπορούσα.

Το άνοιγμα ήταν άγνωστο.

Δεν γνώριζα πώς να το κάνω.

Μέχρι που έπεσα.

Και άνοιξα με το πέσιμό μου.

Έσπασα.

Και έμεινα ανοιγμένη.

Για πάντα.

 

-

 

Και αυτό...

 

Θα

 

 

Θα. Θα. Θα. Θα. Θα. Θα. Θα.

 

Θα φύγω.

Θα μείνω.

Θα έχω.

Θα είμαι.

Θα γίνω.

Θα θέλω.

Θα νιώθω.

 

Θα. Θα. Θα. Θα. Θα. Θα. Θα.

 

Αποφεύγοντας το σήμερα.

Αποξενώνοντας το χθες.

Αποδιώχνοντας το αύριο.

 

Πόσες φορές στη ζωή σου...

Είπες

Έγραψες

Ένιωσες

Έκανες

Έπλασες

Έφτασες

Έγινες

«Θα»;

 

Είμαι το «Θα» σου.

Όλα τα «Θα» που είπες ποτέ...

 

Και ήρθε η ώρα να με αποχαιρετήσεις...

 

-

 

Φιλιά, Φίλε μου...

 

Με, στο τώρα, Αγάπη

 

Μαριλού.




-





(Οι καλλιτέχνες στηρίζονται μέσα από τον ίδιο τον κόσμο, μέσα από τους Ανθρώπους, μέσα από Εσένα... Αν θέλεις μπορείς να με βοηθήσεις, να στηρίξεις το Θέατρο μου, εδώ:

Paypal: authentikotita@gmail.com

Εθνική Τράπεζα:

IBAN: GR9301101100000011093333471   

M K VALEONTI 

Ευχαριστώ, Φίλε μου!!!)

No comments:

Post a Comment