4/13/23

365 Ημέρες. 09.

 

365 Ημέρες

 

09.

 

Πέμπτη 30.03.2023

 

Φίλε μου καλέ,

 

το μυαλό μου σπινθιρίζει από το διάβασμα και το γράψιμο!

 

Κοίτα τι έγραψα σήμερα, με αφορμή πάντα, το βιβλίο που διαβάζω...

 

Του φόβου η ανατομία,

να αναλυθεί με ψυχραιμία,

όταν οι σκέψεις θέλουν φασαρία,

οι λέξεις να έχουν ηρεμία.

Ποια είναι η καρδιά του πανικού σου;

Όχι των άλλων μα του δικού σου;

Κάνε μια βουτιά απ΄ τα ύψη,

και το βύθισμα στη θλίψη,

θα σου δείξει την ουσία,

που δημιουργεί αγωνία,

και όταν νιώσεις την πηγή,

θα θεραπευτεί η πληγή.

 

Εκεί που οι ιδέες τον τρόμο δεν λυγίζουν.

Εκεί οι αγκαλιές ακόμα συνεχίζουν…

 

Στα αγγίγματα να δίνεις πάντα θέση,

να αφήνεσαι στη σύνδεση, στη σχέση...

 

Να συνδεθώ. Απόλυτη επιθυμία.

Είμαι Εδώ. Παρέχω Παρουσία.

 

Την ανησυχία την παραλυτική,

Μην την μετατρέπεις σε παθητική.

 

Κι όταν έρχεται η αγωνία,

ας δοκιμαστεί η επικοινωνία,

μπορεί στο πέσιμό μας, εκεί που έχουμε λυγίσει,

μπορεί το χέρι του άλλου να έρθει βοηθήσει,

ο ανθρώπινος δεσμός... αυτός είναι η λύση,

ο ανθρώπινος δεσμός... αυτό θα μας κρατήσει.

Ο φόβος μπορεί να εξαφανιστεί,

να Είσαι Εδώ, καμιά φορά, αρκεί...

 

Κάποια στιγμή, μέσα στις επόμενες ημέρες, θέλω να βρω χρόνο να σου γράψω ήρεμα... ένα Γράμμα από Εμένα για Εσένα... Όλα είναι από Εμένα για Εσένα... αλλά θέλω να σου γράψω κάτι πιο ιδιαίτερο... θα καταλάβεις όταν το διαβάσεις...

 

Να Είσαι Πάντα Καλά, Φίλε μου!

 

Είμαι Εδώ.

 

Με, παντοτινά τωρινή, Αγάπη

 

Μαριλού.




---


(Οι καλλιτέχνες στηρίζονται μέσα από τον ίδιο τον κόσμο, μέσα από τους Ανθρώπους, μέσα από Εσένα... Ζω μέσα από την Τέχνη μου. Αν θέλεις μπορείς να με στηρίξεις, εδώ:

Paypal: authentikotita@gmail.com

Εθνική Τράπεζα:

IBAN: GR9301101100000011093333471   

M K VALEONTI 

Ευχαριστώ, Φίλε μου!!!)

No comments:

Post a Comment