10/28/18

38 & 1


38 & 1
(25.10.2018 Πέμπτη)

Καλημέρα από τον Κόσμο των 38,
σε όλες τις Ευχές σας θα πω "Ευχαριστώ",
κι αν αργήσει να έρθει κάποια απάντησή μου,
θα είναι γιατί σκέφτεται πώς να διατυπωθεί η Ευχή μου,
καμία απάντηση δεν θέλω να είναι πρόχειρη ή βιαστική,
και τι καλύτερο να απαντήσεις σε κάθε Ευχή με μια Ευχή,
ας είναι απλή, ας είναι μικρή, να είναι αλήθινη,
και μέσα από την καρδιά μου να έρθει να σας δοθεί,
μα ακόμα κι αν κάτι μου ξεφύγει και δεν σας απαντήσω,
μέσα από τα όμορφα που γράψατε εγώ θα περπατήσω,
θα πάρω το φως σας, τον κόσμο θα γυρίσω,
και με αυτό τα βλέμματα των άλλων θα φωτίσω...
Να είστε καλά για τις εικόνες και για τις μουσικές,
τα μπαλόνια, τα χρώματα και τις ζωγραφιές,
τα βίντεο, τα δώρα και όλες τις Ευχές!
Γεμίσατε με ουσία το όμορφο το χθες...
Κι ας είναι κάποια πράγματα εφήμερα,
μας δίνουν δύναμη για κάθε μας "σήμερα"...


No comments:

Post a Comment