6/8/18

Ανά...



Είμαι ένας αναβάτης σε αναβρασμό. Αναζητώ την αναζωογόνηση. Αναζωογονώ την αναζήτηση. Είμαι ένας σε αναβρασμό αναβάτης. Ανεβαίνω χωρίς να αναβάλλω, αναβάλλω χωρίς να ανεβαίνω. Η αναβατική ανάβασή μου δεν αναδέχεται την ανάβαθη αναβλητικότητά μου. Η αναζήτησή μου ανάγλυφη και αναγνωριστική. Είναι αναγκαία η αναδημιουργία. Είναι αναγκαστική η αναβίωση. Από την αναβίωση θα αναστηθεί η αναδημιουργία. Θα με αναβιώσω. Θα με αναδημιουργήσω. Από την αναδρομή στην ανάδυση. Από την αναθεώρηση στην αναθάρρηση. Αναθυμάμαι, αναλογίζομαι, αναθεωρώ και αναβαθμίζομαι. Αναβαθμίζοντάς με, θα με αναβαθμολογήσω. Αναζωογωνόντας με, θα με αναγεννήσω. Είμαι ένας αναβάτης αναγεννητής, αναγεννώ την αναγέννηση, αναζητώ την αναζήτηση, είμαι ένας αναγεννητής αναβάτης...


No comments:

Post a Comment