7/7/16

Σκέψεις Σε Σκέψεις 04




«Ως δάσκαλος, σκηνοθέτης και δραματουργός εργάστηκα, όπως και οι δικοί μου δάσκαλοι, για να μεταδώσω τη δική μου ματιά στον ηθοποιό.»
Ντ. Μάμετ



«Για να μεταδώσω την δική μου ματιά στον ηθοποιό.»
...
Δεν έχω κάτι να πω.
Απλά το σημείωσα αυτό. Το υπογράμμισα.
Για να θυμάμαι, για να μην ξεχνάω.
Αν συνεχίσω να μοιράζομαι τις όποιες γνώσεις μου, να συνεχίσω να μοιράζομαι πάντα και την ματιά μου πάνω σε αυτές. Πολλές φορές, η ματιά πάνω στην γνώση είναι πιο σημαντική από την ίδια την γνώση. Παρόλα αυτά, απαραίτητη προϋπόθεση για να υπάρξει ματιά πάνω στην γνώση είναι να υπάρξει γνώση.

Αυτήν την γνώση κυνηγούσα και κυνηγάω. Νομίζω δεν την έχω δει και δεν την έχω βρει ποτέ. Απλά τρέχω πίσω από το αόρατο φάντασμά της.

Η πραγματική, ουσιαστική, γνώση είναι σαν να έχει πεθάνει στην εποχή μας. Χανόμαστε στο χάος των σκόρπιων πληροφοριών και η γνώση αργοπεθαίνει κάπου, σε κάποια ξεχασμένη γωνία.

Αλλά κι αυτό είναι μια άλλη ιστορία...



No comments:

Post a Comment