11/18/13

Έχεις κάτι δικό μου...



‘Εχεις κάτι δικό μου...
Δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά
και κανείς άλλος δεν μπορεί να το καταλάβει
εκτός από εμένα.
Αλλά εγώ το ξέρω και το νιώθω...
Έχεις κάτι από εμένα.
Για αυτό και όταν σε κοιτάζω
νιώθω πως μπορείς να με καταλάβεις
χωρίς να χρειάζεται να πω τίποτα παραπάνω.
Για αυτό και όταν με κοιτάζεις
σε νιώθω.

Εκείνες τις πτυχές σου που κρύβεις
τις βλέπω.
Εκείνες τις πλευρές σου που αρνείσαι
τις αισθάνομαι.

Και είναι οι δικές μου πτυχές
Και είναι οι δικές μου πλευρές
που κρύβεις και αρνείσαι
για αυτό τις βιώνω και τις αναγνωρίζω
γιατί κάποτε κι εγώ προσπάθησα
να τις κρύψω και να τις αρνηθώ.

Και ξέρω τι σε περιμένει
μέχρι να αποδεχτείς
αυτό που είσαι
και
αυτό που έχεις.

Και ξέρω πόσο δύσκολος είναι ο δρόμος της αποδοχής.

Και αυτός ο φόβος που σε περιτριγυρίζει
είναι ο δικός μου ο φόβος.
Και αυτός ο πόνος που σε περιβάλλει
είναι ο δικός μου ο πόνος.

Για αυτό
Χωρίς να το γνωρίζεις
Χωρίς να σε γνωρίζεις
Σε αγαπάω.

Και δεν χρειάζομαι τίποτα παραπάνω από αυτό.

Μου αρκεί η αγάπη.

Και δεν έχω ανάγκη τίποτα παραπάνω από αυτό.

Μου αρκείς εσύ.

Είσαι ανάμεσα στα πρόσωπα που σκέφτομαι να είναι καλά... Είσαι ανάμεσα στους ανθρώπους που εύχομαι για αυτούς ό,τι καλύτερο... Σε συμπαθώ τόσο απέραντα πολύ... Σε κουβαλάω τόσο ατελείωτα μαζί μου...

Γνωρίζω τι περνάς.

Και είμαι εδώ για εσένα
Χωρίς να σου το έχω δηλώσει ποτέ.

Αλλά είμαι εδώ
Και θα είμαι.

Για να μην φοβάσαι με τον φόβο.
Για να μην πονάς με τον πόνο.

Έχεις κάτι δικό μου...
Και σε αγαπάω
Για αυτό.

Έχεις όμως και πολλά δικά σου...
Και σε αγαπάω
Και για αυτά.

Έχεις κάτι δικό μου
Για αυτό (αλλά και για άλλα)
Χωρίς να το γνωρίζεις
Χωρίς να σε γνωρίζεις
Σε αγαπάω.

Με κάνει ευτυχισμένη
Απλά και μόνο το ότι υπάρχεις...

Έχεις κάτι δικό μου...
Και θα ευχόμουν να μην το είχες
Γιατί (εγώ πάνω από όλους) ξέρω αυτό το «κάτι»
Πόσο σε ταλαιπωρεί
Πόσο σε πιέζει
Πόσο σε περιορίζει
Πόσο σε καταπιέζει.

Αλλά από την στιγμή που το έχεις
το έχεις...
Και δεν μπορώ να κάνω εγώ κάτι
για αυτό...

Αν μπορούσα
θα σου το έπαιρνα
θα σου το έκλεβα
Για να νιώσεις καλύτερα
Για να φύγει το βάρος.
Αλλά δεν γίνεται...
Θα ζεις και θα ζήσεις με αυτό
Όπως κι εγώ...

Έχεις κάτι δικό μου...
Και αυτό το είδα από την πρώτη στιγμή και θα το βιώνω μέχρι την τελευταία.

Έχεις κάτι δικό μου...
Και κανείς δεν έχει κάτι δικό μου
Εκτός από εμένα.
Δεν ξέρω πώς γίνεται!
Εσύ!
Να έχεις κάτι δικό μου!
Αλλά το έχεις!
Και, ίσως, αυτό με έλκει περισσότερο σε εσένα...

Δεν ξέρω
Αν είναι το δικό μου
Ή το δικό σου
Κομμάτι
Που με τραβάει προς τα εσένα...
Αλλά με τραβάει...

Έχεις κάτι δικό μου...
Και σε νιώθω τόσο κοντά μου
Όσο κι αν εσύ προσπαθείς να μείνεις μακρυά
Όσο κι αν πιστεύεις πως απομακρύνεσαι.

Δεν υπάρχει καμία απόσταση μεταξύ μας.

Έχεις κάτι δικό μου...
Και σε τρομάζει ότι το ξέρω...

Στεκόμαστε σε άλλα σημεία...
Μα έχεις κάτι από εμένα...

Και θέλω να ξέρεις
Πως δεν υπάρχει τρόπος να κρυφτείς
Από εμένα
Και δεν χρειάζεται να κρυφτείς.

Σε αγαπάω.
Σε όλο το μέγεθος σου
Με όλες τις πλευρές και τις πτυχές σου
Δικές μου και δικές σου
Σε αγαπάω.

Έχεις κάτι δικό μου.
Έχω κάτι δικό σου.

Έχεις κάτι από εμένα.
Έχω κάτι από εσένα.

Και για αυτό δεν θα φύγω
Μέχρι να το νιώσεις κι εσύ.

Αυτό το «κάτι» που είναι δικό μας.

Που ανήκει μόνο σε εμάς.
Και που ο κόσμος γυρνάει
Και θα γυρνάει
Μέχρι να το ανακαλύψουμε.

Έχεις κάτι δικό μου...
Έχω κάτι δικό σου...

Και θα σε ευχαριστώ
Για αυτό το «κάτι»
Που έχεις και που είσαι...
Όλη μου την ζωή...

Έχεις κάτι δικό μου...
Δεν έχω ιδέα πώς βρέθηκε μέσα σε εσένα
Αλλά σε ευχαριστώ...
που το έχεις
Και που το κουβαλάς
Και που το προστατεύεις
Και που το αγαπάς.

Σε ευχαριστώ που με αγαπάς...
Χωρίς να το γνωρίζεις...

Απλά σε ευχαριστώ
Για αυτό το «κάτι»
Που έχεις εσύ μα κι όμως είναι δικό μου...
Που δεν μου ανήκει μα κι όμως είναι δικό μου...
Σε ευχαριστώ
Για αυτό το «κάτι»
Το δικό μου.

Έχεις κάτι δικό μου... που (κι όμως) είναι κάτι δικό σου...

Έχεις κάτι δικό μου...
Για αυτό (αλλά και για (όλα τα) άλλα)
Χωρίς να το γνωρίζεις
Χωρίς να σε γνωρίζεις
Σε αγαπάω.


No comments:

Post a Comment