12/5/17

Και σκέφτηκε η... Μαριλού.



(Νοέμβριος)


28.11.2017 Τρίτη

Ένιωθα φίλους μου τους συγγραφείς... που έγραψαν εκείνα τα βιβλία που σημάδεψαν την ζωή μου... Ένιωθα φίλους μου τους μουσικούς... που έγραψαν εκείνες τις μουσικές που συνόδεψαν την ζωή μου... Ένιωθα φίλους μου τους ηθοποιούς... που έπαιξαν παραστάσεις με τέτοιο τρόπο που με σημάδεψαν... Ένιωθα φίλους μου τους σκηνοθέτες... που έφτιαξαν ταινίες με τέτοιο τρόπο που με συνόδεψαν... Ένιωθα φίλους μου τους ζωγράφους και τους φωτογράφους που με τους πίνακες και τις φωτογραφίες τους με σημάδεψαν και με συνόδεψαν... Ναι, όλα αυτά (και πολλά άλλα ακόμα) και όλοι αυτοί (και πολλοί άλλοι ακόμα) με συνόδεψαν και με σημάδεψαν... Άργησα να γνωρίσω και κάποιους άλλους φίλους. Αυτούς τους ανακάλυψα τα τελευταία χρόνια. Τους σκιτσογράφους... που είναι και ζωγράφοι και συγγραφείς... και φωτογράφοι και σκηνοθέτες θα έλεγε κανείς... και που με τις μικρές ιστορίες τους με κάνουν να αισθάνομαι καλύτερα την μεγάλη ιστορία. Είναι αυτοί που τυχαίνει να σημαδεύουν και να συνοδεύουν ιδιαίτερα το τώρα μου. Μαζί, φυσικά, και με κάποιους άλλους... Τους πραγματικούς μου φίλους. Τους Φίλους μου. Αυτούς που είναι Εδώ.



No comments:

Post a Comment