12/3/17

Και σκέφτηκε η... Μαριλού.



(Νοέμβριος)


4.11.2017 Σάββατο

Δεν είμαι τα δευτερόλεπτα ή τα λεπτά ή οι ώρες ή οι μέρες ή οι εβδομάδες ή οι μήνες ή τα χρόνια ή οι αιώνες... Δεν είμαι τα πρωινά ή τα μεσημέρια ή τα απογεύματα ή οι νύχτες... Δεν είμαι οι εποχές... Είμαι αυτά που συμβαίνουν στα δευτερόλεπτα, αυτά που γίνονται στα λεπτά, αυτά που σκέφτομαι με τις ώρες, αυτά που αισθάνομαι για μέρες, αυτά που εξελίσσονται για εβδομάδες, αυτά που αναπτύσσονται για μήνες, αυτά που γίνομαι για χρόνια και αυτά που συνεχίζουν για αιώνες. Είμαι το ξύπνημα τα πρωινά, οι βόλτες τα μεσημέρια, οι συζητήσεις τα απογεύματα, οι αγκαλιές τις νύχτες. Είμαι τα φύλλα των δέντρων, το χρώμα των λουλουδιών, η ζέστη του ήλιου και το κρύο του χιονιού. Δεν είμαι αυτό που λέει ο χρόνος. Είμαι αυτό που λέω εγώ στον χρόνο. Είμαι αυτά που κάνω και αυτά που νιώθω. Είμαι αυτά που σκέφτομαι και αυτά που γίνομαι. Τα ρολόγια δείχνουν τον χρόνο αλλά δεν δείχνουν την ζωή. Τα ημερολόγια δείχνουν τις ημερομηνίες αλλά δεν δείχνουν τα γεγονότα. Κανένα ρολόι και κανένα ημερολόγιο δεν χωράει την ζωή σου. Τα βιογραφικά δείχνουν κάποια γελοία σημεία αλλά δεν δείχνουν την πορεία. Κανένα βιογραφικό δεν σε χωράει. Δεν είμαι αυτά που λέω εγώ για εμένα. Δεν είμαι αυτά που λένε οι άλλοι για εμένα. Είμαι αυτά που κάνω καθημερινά. Δεν βρίσκομαι στα λόγια, βρίσκομαι στις πράξεις. Με συναντάς στις λέξεις μα με γνωρίζεις στις επιλογές. Και με αγαπάς; Στο σύνολο. Είμαι και γράμματα, είμαι και πράγματα. Είμαι και στα λόγια, είμαι και στα γραπτά. Είμαι και στις δράσεις, είμαι και στις αποδράσεις, είμαι και στις αντιδράσεις. Είμαι σίγουρα και στις επαναστάσεις. Είμαι στους πόνους, είμαι στους δρόμους. Είμαι και στους υπονόμους. Είμαι στα χαμηλά, είμαι στα ψηλά, είμαι και στα ενδιάμεσα. Είμαι σε όλα, είμαι παντού, είμαι σε τίποτα, είμαι και πουθενά. Στα μάτια μου θα τα δεις όλα και στα χέρια μου δεν θα νιώσεις τίποτα.


No comments:

Post a Comment