1/21/14

Βρες τρόπο να με βρεις



Και το ότι δεν ξέρουμε τι να κάνουμε με τους ταλαντούχους ανθρώπους το ονομάζουμε «Δεν έχουμε ταλέντα.». Και το ότι δεν ξέρουμε τι να κάνουμε με τους έξυπνους ανθρώπους το ονομάζουμε «Είναι όλοι τεμπέληδες.». Και το ότι δεν ξέρουμε τι σημαίνει αισθητική το ονομάζουμε «Αυτά ζητάει ο κόσμος». Και το ότι δεν αφήνουμε τους διαφορετικούς ανθρώπους να αναπνεύσουν το ονομάζουμε «Φταίει ο χαραχτήρας τους.».

Έχω μία λίστα με ονόματα από έξυπνους, ταλαντούχους, μη τεμπέληδες και που δεν φταίει ο χαραχτήρας τους, ανθρώπους. Όποιος ενδιαφέρεται... του δίνω στοιχεία της ζωντανής απόδειξής μου ότι υπάρχει ελπίδα... (άλλο θέμα αν θα την αφήσουμε να επιβιώσει)...

Και σε περίπτωση που κάποιος μου πει πως είναι η εξαίρεση και δεν είναι ο κανόνας... Είναι η εξαίρεση (όλοι είμαστε) αλλά αυτό δεν σημαίνει πως όλοι μαζί δεν μπορούν να κάνουν έναν κανόνα. Δεν είναι λίγοι, δεν είναι ελάχιστοι, εγώ θα έλεγα πως είναι πολλοί, ίσως και οι περισσότεροι. Οι λίγοι έφτιαξαν τους κάνονες και εξόρισαν τους πολλούς. Απλά οι πολλοί α) είναι διασκορπισμένοι και είναι πιο δύσκολο να ενωθούν και β) είναι διαλυμένοι (ψυχολογικοσωματικά από όλα αυτά που τους έχουν κάνει όλα αυτά τα χρόνια) και είναι πιο δύσκολο να συγκροτηθούν. Και πώς να συνειδητοποιήσουν ενώ νιώθουν πως τους πήραν κάθε ελπίδα και πως τους έκλεψαν κάθε όνειρο πως αυτοί οι ίδιοι είναι η κάθε ελπίδα και σε αυτούς μπορεί να στηριχτεί κάθε όνειρο;

Είμαι ένας έξυπνος, ταλαντούχος, μη τεμπέλης, και που δεν φταίει ο χαραχτήρας του άνθρωπος. (Είμαι διασκορπισμένη. Είμαι και διαλυμένη). Και αυτό που έχω να σου πω είναι...

Κράτησε το μυαλό σου, Φίλε μου.
Φύλαξε την ψυχή σου, Φίλε μου.

Εσύ είσαι η ελπίδα. Εσύ είσαι το όνειρο.

Βρες τρόπο να με βρεις. Βρες τρόπο να μας βρεις.

Μήπως καταφέρουμε και ενωθούμε και συγκροτηθούμε...

Γιατί πέρα από κόμματα και θρησκείες... πέρα από όλη αυτήν την πολιτική και την κοινωνική τρέλα... υπάρχουν οι ηθικοί άνθρωποι.

Κράτησε το σκοπό σου, Φίλε μου.
Φύλαξε την ηθική σου, Φίλε μου.

Βρες τρόπο να με βρεις. Βρες τρόπο να μας βρεις.



No comments:

Post a Comment