9/16/13

Εύκολο-Δύσκολο



Τα πράγματα είναι δύσκολα επειδή εγώ τα κάνω δύσκολα. Επειδή το μυαλό μου τα κάνει δύσκολα. Αν θέλω να γίνουν εύκολα, θα πρέπει να πείσω το μυαλό μου να τα κάνει εύκολα και να σταματήσει να με δυσκολεύει με όλες αυτές τις δύσκολες δυσκολίες, που στην πραγματικότητα δεν είναι παρά εύκολες ευκολίες, που με βάζει να αντιμετωπίσω. Είμαι φτιαγμένη για να κάνω τα εύκολα δύσκολα. Αλλά θέλω να καταφέρω να κάνω τα δύσκολα εύκολα. Και δεν νομίζω να είναι και τόσο δύσκολο το να κάνω τα δύσκολα εύκολα και όχι τα εύκολα δύσκολα, νομίζω πως είναι εύκολο. Γιατί τόσο το εύκολο όσο και το δύσκολο ορίζεται από εμένα. Δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολο! Ίσως να είναι τόσο εύκολο! Αρκεί να αλλάξω τους ορισμούς στο μυαλό μου και θα γίνουν όλα αμέσως πιο εύκολα ακόμα κι αυτά που φαίνονται να είναι πιο δύσκολα από τα δύσκολα. Υπάρχουν πιο δύσκολα από τα ήδη δύσκολα και πιο εύκολα από τα ήδη εύκολα. Όσο δύσκολο κι αν είναι ή φαίνεται κάτι, πάντα υπάρχουν και πιο δύσκολα και πιο εύκολα. Όσο εύκολο κι αν είναι ή φαίνεται κάτι, πάντα υπάρχουν και πιο εύκολα και πιο δύσκολα. Το θέμα είναι εγώ τι ορίζω ως δύσκολο, εγώ τι ορίζω ως εύκολο, εγώ τι βιώνω ως δύσκολο, εγώ τι βιώνω ως εύκολο. Και αυτά που μου φαίνονται δύσκολα μπορεί για κάποιον άλλον να είναι εύκολα. Και αυτά που μου φαίνονται εύκολα μπορεί για κάποιον άλλον να είναι δύσκολα. Τι είναι τελικά εύκολο και Τι είναι τελικά δύσκολο; Τι είναι δυσκολία και Τι είναι ευκολία; Υπάρχουν εύκολες δυσκολίες και Υπάρχουν δύσκολες ευκολίες; Ή οι δυσκολίες είναι πάντα δυσκολίες και οι ευκολίες είναι πάντα ευκολίες; Οπότε οι δυσκολίες είναι πάντα δύσκολες και οι ευκολίες είναι πάντα εύκολες; Και πόσο δύσκολο είναι να ζεις μέσα στις δύσκολες δυσκολίες! Πόσο πιο εύκολο θα ήταν να ζούσες μέσα στις εύκολες ευκολίες! Μα η ζωή έχει δυσκολίες και έχει και ευκολίες και αυτό, ταυτόχρονα, είναι και δύσκολο και εύκολο για εσένα. Πάντως αν θες να βελτιωθείς ίσως να πρέπει να αρχίσεις να αντιμετωπίζεις το εύκολο σαν δύσκολο και το δύσκολο σαν εύκολο. Ακούγεται εύκολο αλλά δεν είναι. Είναι δύσκολο. Μπορεί να σε δυσκολέψει. Μπορεί να δυσκολευτείς. Αλλά αν τα καταφέρεις να αντιμετωπίζεις τις ευκολίες σαν δυσκολίες και τις δυσκολίες σαν ευκολίες τότε θα καταλάβεις πόσο δύσκολο είναι το εύκολο και πόσο εύκολο είναι το δύσκολο. Πόση δυσκολία υπάρχει μέσα στην όποια ευκολία και πόση ευκολία υπάρχει μέσα στην όποια δυσκολία. Το κατάλαβες; Ή ήταν δύσκολο για εσένα; Αν δεν σου φάνηκε εύκολο να το ξαναπώ! Ήταν εύκολο αυτό που είπα αλλά ήταν δύσκολο το πώς το είπα! Για αυτό αν σου φάνηκε δύσκολο και όχι εύκολο θα δοκιμάσω να σου το κάνω πιο εύκολο και όχι πιο δύσκολο με το να σου το επαναλάβω! Η επανάληψη είναι πιο εύκολη. Η πρώτη φορά είναι πιο δύσκολη. Για αυτό τώρα μου είναι τόσο εύκολο να σου ξαναπώ για τις ευκολίες, τις δυσκολίες, τα εύκολα και τα δύσκολα, και δεν μου είναι καθόλου δύσκολο να το κάνω. Νομίζω ότι θα νομίσεις ότι είμαι δύσκολος άνθρωπος αλλά δεν είμαι, είμαι εύκολος άνθρωπος, απλά αν με ρωτήσεις γιατί είμαι εύκολος άνθρωπος θα είναι δύσκολο να σου το εξηγήσω. Θα με δυσκολέψει. Θα δυσκολευτώ. Για να διευκολυνθώ και να διευκολυνθείς... Για να μην δυσκολευτώ και να μην δυσκολευτείς... Θα συμφωνήσουμε κάτι εύκολο: Να μην με ρωτήσεις τίποτα δύσκολο. Έτσι δεν θα είναι δύσκολες οι ερωτήσεις και δεν θα χρειάζονται δύσκολες απαντήσεις. Έτσι θα είναι εύκολες και οι ερωτήσεις θα είναι εύκολες και οι απαντήσεις, και τίποτα δεν θα είναι δύσκολο, όλα θα είναι εύκολα! Βέβαια, αν το εύκολο και το δύσκολο είναι σχετικό... Τότε δεν υπάρχουν εύκολες και δύσκολες ερωτήσεις ούτε υπάρχουν εύκολες και δύσκολες απαντήσεις. Δεν υπάρχουν εύκολοι και δύσκολοι άνθρωποι ούτε υπάρχουν εύκολες και δύσκολες καταστάσεις. Οπότε δεν χρειάζεται να συμφωνήσουμε τίποτα άλλο γιατί θα συμφωνήσουμε σε αυτό: Πως όλα είναι εύκολα ή πως όλα είναι δύσκολα ή πως τίποτα δεν είναι εύκολο ή πως τίποτα δεν είναι δύσκολο! Πως δεν υπάρχει τίποτα πιο εύκολο σε αυτήν την ζωή από το να τα κάνεις όλα δύσκολα! Και πως αν αποφασίσεις να μην τα κάνεις όλα δύσκολα, όλα θα γίνουν πιο εύκολα! Αν με ρωτήσεις, που δεν είναι εύκολο να με ρωτήσεις μετά από όλα αυτά, εγώ πιστεύω πως υπάρχει το εύκολο και πως υπάρχει το δύσκολο. Αντικειμενικά. Εύκολο. Αντικειμενικά. Δύσκολο. Αλλά υπάρχουν και ένα σωρό άλλα... Υποκειμενικά Εύκολα και Υποκειμενικά Δύσκολα. Οπότε όλο το θέμα είναι να ξεχωρίζεις το πραγματικά εύκολο από τα πλασματικά εύκολα και το πραγματικά δύσκολο από τα πλασματικά δύσκολα. Και αυτό είναι πραγματικά δύσκολο και όχι πλασματικά δύσκολο! Ή μήπως είναι πραγματικά εύκολο και όχι πλασματικά εύκολο; Νομίζω πως είναι πραγματικά δύσκολο αλλά αν εσύ νομίζεις πως είναι πραγματικά εύκολο, τότε μάλλον δεν είναι πραγματικά τίποτα από τα δύο. Ίσως να είναι πραγματικά ευκολοδύσκολο ή πραγματικά δυσκολοεύκολο. Αλλά θα μπορούσε να είναι και πλασματικά ευκολοδύσκολο ή πλασματικά δυσκολοεύκολο. Ή θα μπορούσε απλά να είναι πλασματικά εύκολο ή πλασματικά δύσκολο! Άραγε να υπάρχει εύκολο ευκολοδύσκολο και δύσκολο δυσκολοεύκολο ή να υπάρχει δύσκολο ευκολοδύσκολο και εύκολο δυσκολοεύκολο; Τίποτα δεν φαίνεται εύκολο τώρα! Η σκέψη μου είναι δύσκολη! Εσένα πώς σου φαίνεται η σκέψη μου, εύκολη ή δύσκολη; Εμένα η δική σου σκέψη μου φαίνεται πιο δύσκολη από την δική μου και η δική μου μου φαίνεται πιο εύκολη από την δική σου. Η δύσκολη σκέψη σου θα μου φαινόταν πιο εύκολη αν ήταν δική μου, αν ήταν εύκολο να μπω στο μυαλό σου θα καταλάβαινα όλες τις σκέψεις σου, εύκολες και δύσκολες! Αλλά αυτό είναι τόσο δύσκολο, χωρίς να μπορώ να μπω στο μυαλό σου,το να σε καταλάβω! Τόσο πολύ πιο εύκολο το να μην σε καταλάβω! Σου είναι εύκολο ή δύσκολο, το να με καταλάβεις; Δύσκολη η επικοινωνία. Εύκολη η ασυνεννοησία. Ακόμα και η πιο απλή εύκολη σκέψη γίνεται απλά δύσκολη αν προσπαθήσεις να την μοιραστείς. Εύκολο ή Δύσκολο, εγώ αυτό προτιμάω! Δύσκολο ή Εύκολο και εσύ αυτό προτιμάς! Για αυτό είσαι εδώ μαζί μου και με ακούς να μιλάω για τα εύκολα και για τα δύσκολα, για τα δύσκολα και για τα εύκολα. Γιατί θες μαζί να βρούμε τι θα κάνουμε με τα εύκολα και τα δύσκολα αυτής της ζωής! Είμαστε εδώ κάνοντας τα εύκολα δύσκολα και τα δύσκολα εύκολα. Δεν θέλω τα πράγματα να είναι δύσκολα επειδή εγώ τα κάνω να είναι δύσκολα. Με πιστεύεις έτσι; Δε πιστεύω να σου είναι δύσκολο να με πιστέψεις. Νομίζω θα σου είναι εύκολο να με πιστέψεις. Το ότι δεν θέλω τα πράγματα να είναι δύσκολα επειδή εγώ τα κάνω να είναι δύσκολα. Δύσκολο ε; Καθόλου δύσκολο! Θα αφήσω τα πράγματα να συμβαίνουν και θα τα αφήνω να είναι εύκολα ή δύσκολα και εσύ θα είσαι εκεί για να μου υπενθυμίζεις πότε το εύκολο είναι όντως εύκολο και πότε το δύσκολο είναι όντως δύσκολο. Έτσι θα έχω μια δεύτερη γνώμη για να ξεχωρίζω το πραγματικό από το πλασματικό, έτσι... το εύκολο θα είναι εύκολο, το δύσκολο θα είναι δύσκολο, και εγώ θα ζω το εύκολο σαν εύκολο και το δύσκολο σαν δύσκολο και θα το ζω μαζί σου. Ακούγεται τόσο εύκολο! Καθόλου δύσκολο! Πανεύκολο! Και όχι πανδύσκολο! Να είμαι μαζί σου στα εύκολα και στα δύσκολα, στα δύσκολα και στα εύκολα, μαζί σου, στις ευκολίες και στις δυσκολίες, στις δυσκολίες και στις ευκολίες, μαζί σου! Στις ευκολοδυσκολίες! Στις δυσκολοευκολίες! Μαζί σου! Αλλά μετά αν φύγεις;! Όλα θα είναι και πάλι δύσκολα! Και δεν θα μπορώ να επιβιώσω ούτε στις ευκολοδυσκολίες ούτε στις δυσκολοευκολίες! Μόνη μου! Πρέπει... Να είμαι μόνη μου στα εύκολα και στα δύσκολα, στα δύσκολα και στα εύκολα, μόνη μου, στις ευκολίες και στις δυσκολίες, στις δυσκολίες και στις ευκολίες, μόνη μου! Είμαι ένας δύσκολος άνθρωπος γιατί είχα μια δύσκολη ζωή, θα ήμουν εύκολος άνθρωπος αν είχα μια εύκολη ζωή! Αλλά για έναν δύσκολο άνθρωπο που είχε μια δύσκολη ζωή, που μεγάλωσε σε δύσκολεςσυνθήκες και επιβίωσε σε δύσκολες καταστάσεις, που υπάρχει καθημερινά με τα δύσκολα συναισθήματα του και τις δύσκολες σκέψεις του, δεν του είναι δύσκολο να ζει μόνος του την δύσκολη ζωή! Τα πράγματα είναι εύκολα επειδή εγώ θα τα κάνω να γίνουν εύκολα! Επειδή η καρδιά μου θα τα κάνει εύκολα... Με ή χωρίς εσένα... θα μάθω να ζω... θα ζω... στα εύκολα, στα δύσκολα, στις ευκολίες, στις δυσκολίες... θα ζω... Και αν θες να είσαι και εσύ μαζί μου, αυτό θα είναι τόσο εύκολο, απλά θα είσαι μαζί μου! Και αν δεν θες να είσαι μαζί μου, αυτό θα είναι τόσο δύσκολο, απλά δεν θα είσαι μαζί μου! Τα πράγματα θα είναι,ταυτόχρονα, εύκολα και δύσκολα επειδή,ταυτόχρονα, το μυαλό μου και η καρδιά μου θα τα κάνουν να είναι, ταυτόχρονα, εύκολα και δύσκολα... Και την ημέρα που θα αντιληφθώ αυτό το ταυτόχρονο όλα τα εύκολα και τα δύσκολα, όλα τα δύσκολα και τα εύκολα, αυτού του κόσμου απλά θα εξαφανιστούν...


No comments:

Post a Comment