6/23/23

365 Ημέρες. 51.

 

365 Ημέρες

 

51

 

11.05.2023 Πέμπτη

 

 

«Σε έχω δει στο Θέατρο.

Είδα το Σωστό Σημείο.

Η παράσταση σου

έγινε η αφορμή

για να δημιουργηθεί μια παρέα οκτώ Ανθρώπων...»

 

 

Μου είπε.

 

 

Κι ήταν από τα πιο ωραία Δώρα που θα μπορούσε να μου κάνει κανείς.

 

Το να μάθω πως μέσα από μία παράστασή μου δημιουργήθηκε μια παρέα.

 

Πόσο συγκινητικό!

 

Και, μάλιστα, όταν διδάσκω πως για εμένα το Θέατρο έχει νόημα όταν κάνει καλύτερη τη ζωή, όταν μας κάνει καλύτερους Ανθρώπους...

 

Είχα απέναντί μου δύο Ανθρώπους. Με κοιτούσαν με βλέμματα λαμπερά! Ο ένας από τους δύο με είχε προτείνει και για να είμαι εκεί. Τους είχε αγγίξει η παράστασή μου. Κι εμένα με είχε συγκινήσει αυτό που μόλις μοιράστηκαν μαζί μου.

 

Ήμουν εκεί για να κάνω ένα εργαστήριο στην Ομάδα αυτών των νέων Ανθρώπων.

 

Δεν ήταν ακόμα σίγουρο το αν θα συνεργαστούμε.

 

Αλλά αυτό το ξεκίνημα... αυτή η φράση... αμέσως ζέστανε την καρδιά μου...

 

Κάναμε ένα όμορφο εργαστήριο.

 

Και για άλλη μια φορά αισθάνθηκα...

 

Τι όμορφο που θα ήταν!

 

Να κατάφερνα να ζήσω από την Τέχνη μου!

 

Να διδάσκω! Πόσο Αγαπάω την διδασκαλία!

Να έχω Ομάδες! Πόσο Αγαπάω τους Ανθρώπους μου!

Να παίζω! Πόσο Αγαπάω την σκηνή μου!

Να δημιουργώ! Πόσο Αγαπάω την δημιουργία!

Και να ζω, να ζω, να ζω!!! Πόσο Αγαπάω την ζωή...

 

-

 

Φίλε μου...

 

Τι όμορφο! Το να δημιουργηθεί μια παρέα στο κοινό μέσα από κάποιους Ανθρώπους που έτυχε να δουν την ίδια παράσταση...

 

Σαν ιστορία βιβλίου...

 

 

Με Θεατρική Αγάπη

 

Μαριλού.

 

No comments:

Post a Comment