6/18/23

365 Ημέρες. 47.

 

365 Ημέρες

 

47

 

07.05.2023 Κυριακή

 

Αν και μοιράζομαι αυτό το γράμμα την Κυριακή σου το έγραψα την Παρασκευή... Γράφω τα γράμματά μου χειρόγραφα στο τετράδιό μου... και μετά τα αντιγράφω και ηλεκτρονικά για να μπορείς να τα διαβάσεις εδώ...

 

Αγαπημένε Φίλε,

 

όπως, ίσως, έχεις καταλάβει διαβάζω πολλά βιβλία, ταυτόχρονα. Χθες πήγα σε ένα από τα Αγαπημένα μου βιβλιοπωλεία και πήρα ένα ακόμα. Αναρωτιέμαι αν επιλέγουμε εμείς τα βιβλία ή αν εκείνα μας επιλέγουν. Το πήρα στην τύχη και το περίμενα εντελώς διαφορετικό. Με έκπληξη είδα πως μιλούσε (ακριβώς!) για κάτι που περνάω στο «τώρα» μου. Είναι από αυτά που δεν μπορώ να μοιραστώ εδώ (τουλάχιστον, όχι ακόμα). Το επεξεργάζομαι. Το διαχειρίζομαι. Απλά είναι κάτι που με στενοχωρεί και πρέπει να ζήσω με αυτό. Το βιβλίο το διάβασα όλο μέσα σε λίγες ώρες!!! Ήταν μικρό και ουσιαστικό. Ένιωσα τυχερή που το βρήκα και ενθουσιασμένη που το διάβασα. Τώρα θα συνεχίσω τα άλλα μου βιβλία... Το κενό που υπάρχει μέσα μου θα το αφήσω να υπάρχει κι ίσως, σιγά σιγά, κάπως να «μαλακώσει»...

 

Πάντως, τι ωραίο!

 

 Όταν ανακαλύπτεις βιβλία

που σου μιλάνε

και που αισθάνεσαι να σε ακούν...

 

Σαν να κάνεις έναν διάλογο...

 

Σαν να ακούς τις ερωτήσεις σου και να σου δίνουν τις απαντήσεις...

 

Στην ουσία, βέβαια, εσύ σου δίνεις (ή δεν σου δίνεις) τις απαντήσεις σου...

απλά το βιβλίο γίνεται ο δρόμος για να συμβεί αυτό...

 

-

 

Αυτά σου έγραφα, Φίλε μου, προχθές... Το καταχάρηκα αυτό το βιβλίο... ήρθε σαν ένα ξαφνικό «ευχάριστο» διάλειμμα ανάμεσα στα άλλα διαβάσματά μου! Μια ανάσα διαφορετικού θέματος... και ήταν τόσο... όσο... δεν θα ήθελα να ασχοληθώ παραπάνω σε σχέση με αυτό, ήταν ό,τι ακριβώς χρειαζόμουν!

 

Τώρα επιστροφή σε άλλες σελίδες άλλων βιβλίων!

 

Βιβλιοφύγαμε!

 

Αν και σήμερα μπορεί και να μη διαβάσω τα βιβλία μου! Πρώτα, έχω προετοιμασία για την αυριανή και την μεθαυριανή Ομάδα! Και μετά βιβλιοβλέπουμε!

 

Με βιβλιοΑγάπη!

 

Μαριλού.

 

 

No comments:

Post a Comment