6/23/23

365 Ημέρες. 50.

 

365 Ημέρες

 

50

 

10.05.2023 Τετάρτη

-

Αυτό το χαρτί, θα το λάβει...

 

Την Δευτέρα (08.05.2023) μία Ομάδα Ανθρώπων που με γνωρίζει για πρώτη φορά.

Την Τρίτη (09.05.2023) μία Ομάδα Ανθρώπων που είμαστε μαζί για πρώτη χρονιά.

 

Στην Ομάδα της Δευτέρας υπάρχουν κάποιοι που μπορεί να με γνωρίζουν παραπάνω.

Στην Ομάδα της Τρίτης υπάρχουν κάποιοι που μπορεί να με γνωρίζουν παραπάνω.

 

Όσοι με γνωρίζετε θα ξέρετε ήδη πως σε κάθε μάθημα λαμβάνετε ένα τέτοιο περίπου χαρτί.

Όσοι δεν με γνωρίζετε το μαθαίνετε τώρα πως σε κάθε μάθημα θα λαμβάνετε ένα τέτοιο περίπου χαρτί.

 

Έχει σημασία για εμένα και το σημερινό χαρτί μας και κάθε χαρτί μας να το λαμβάνετε όλοι.

Έχει σημασία για εμένα κάθε στιγμή που περνάμε μαζί να ΑΞΙΖΕΙ.

Έχει σημασία για εμένα όταν φύγετε από εδώ να πάρετε κάτι μαζί σας,

κι αν, τελικά, κρατήσετε και κάτι περισσότερο από ένα μόνο χαρτί... ακόμα καλύτερα!

Έχει σημασία για εμένα να μιλήσω σε εσάς.

Να μιλήσω σε κάθε έναν από εσάς.

 

Να μιλήσω σε εσένα,

εσένα που με διαβάζεις τώρα.

 

Για σήμερα, για τώρα, θα σου ζητήσω να διαβάσεις προσεκτικά, λέξη, λέξη, το παρακάτω:

(Ξανά και ξανά, αν χρειαστεί!)

-------

Σχεδιάζεις μία γραμμή.

Στην μία άκρη σημειώνεις τη γέννησή σου. Στην άλλη άκρη το θάνατό σου.

Και με έναν σταυρό το πού είσαι τώρα.

Αυτό μπορεί να είναι σοκαριστικό για τους ανθρώπους

αλλά τους βοηθάει να καταλάβουν ότι υπάρχει ένα χρονοδιάγραμμα.

 

Κοιτάζοντας πίσω τη ζωή μας πώς νιώθουμε;

 

Οι περισσότεροι άνθρωποι μετανιώνουν για κάποια πράγματα.

Πολλοί πνίγονται από αυτήν την πίκρα.

Μετανιώνουν για πολλά που έκαναν ή που δεν έκαναν στη ζωή τους.

Κι αυτό μπορείς να το αξιοποιήσεις θέτοντας το ερώτημα:

Ας πούμε ότι συναντιόμαστε σε ένα χρόνο από τώρα.

 

Τι μπορείτε να κάνετε αυτόν τον χρόνο ώστε να μη μετανιώσετε για τη ζωή σας;

-------

Τι μπορείς, Φίλε μου, να κάνεις αυτόν τον χρόνο ώστε να μη μετανιώσεις για τη ζωή σου;

 

Αυτή είναι η ερώτησή μου για εσένα.

Για να την κουβαλήσεις μαζί σου, όταν θα φύγεις από εδώ.

Για να το σκεφτείς, για να το «ταξιδέψεις», όπως συνηθίζω να λέω και να γράφω.

 

Το απόσπασμα ανάμεσα στις γραμμές είναι από τον Ίρβιν Γιάλομ, και είναι σε σχέση με την ψυχοθεραπεία.

Εμένα η σκέψη μου έτρεξε, φυσικά, και στην Τέχνη και στην ζωή.

 

Μου θύμισε και μία άσκηση-ιδέα μου:

ζωή-σκοινί...

(και το περπάτημά μας και το κοίταγμά μας προς τα πίσω, προς τα μπροστά και στο «τώρα» μας).

Την έχουμε κάνει με την Ομάδα της Τρίτης

και μπορεί να την κάνουμε, κάποια στιγμή, και με την Ομάδα της Δευτέρας.

 

Μου θύμισε και κάτι που έλεγα, πριν χρόνια, πριν από μία παράστασή μου

(κάποιοι μπορεί να την έχετε δει)

 

«Τι θα ήθελα να έχω προλάβει να κάνω πριν χαθώ;»

 

Και απαντούσα σε αυτήν την ερώτηση... τις δικές μου απαντήσεις... Μπορείς να το σκεφτείς κι εσύ...

 

«Τι θα ήθελες να έχεις προλάβει να κάνεις πριν χαθείς;»

 

Τι θέλω να σου πω, Φίλε μου, μέσα από αυτό το Γράμμα;

 

Εύχομαι να ζεις τη ζωή σου στο «τώρα» σου

με βάση αυτό που είσαι.

 

Σε έναν χρόνο από σήμερα,

όταν κοιτάζεις προς τα πίσω,

να χαμογελάς.

 

Με Αγάπη

 

Μαριλού

 


 

-

Φίλε μου!

 

Πέρασαν οι δύο όμορφες ημέρες των δύο όμορφων Ομάδων... και σκέφτηκα να μοιραστὠ και μαζί σου το κοινό χαρτί –κείμενο που έδωσα σε όλους τους Ανθρώπους μου! Εξάλλου... και εσύ Άνθρωπός μου είσαι!

 

Με Αγάπη ζωής και με ζωή Αγάπης!

 

Μαριλού.

 

 

No comments:

Post a Comment