6/14/23

365 Ημέρες. 46.

 

365 Ημέρες

 

46

 

06.05.2023 Σάββατο

 

Σαν να σπάω την αφάνεια,

Στου καθρέφτη την επιφάνεια,

απευθύνονται στις αισθήσεις,

του εαυτού οι ερωτήσεις,

σε δύο «εγώ» χωρίζομαι,

απ’ την αρχή ορίζομαι,

κάτι μοιάζει μακρινό,

κάτι είναι κοντινό.

Όπως είμαι άρα με βλέπω;

Ἠ ό,τι θέλω παραβλέπω;

Κι έτσι με βλέπουν οι άλλοι;

Κοίτα τι σκέφτηκα πάλι!

Άλλη η εικόνα η εξωτερική.

Άλλη εμπειρία η εσωτερική.

Και στα δύο με αναγνωρίζω...

Τώρα πια δεν με χωρίζω!

Το είδωλό μου δεν νιώθει μόνο,

τα σημεία μου τα ενώνω,

από απόσταση με είδα,

και γεννήθηκε η ελπίδα...

πως μπορώ να με γνωρίσω,

τη ζωή μου να ορίσω.

 

Τώρα πια δεν πάω πίσω.

Τώρα όλα θα τα ζήσω.

 

-

 

Φίλε μου! Πώς έχω ανακατέψει-μπερδέψει τον χρόνο σε όσα σου γράφω... αυτό για παράδειγμα που μοιράζομαι μαζί σου σήμερα το έγραψα την Πέμπτη με αφορμή ένα από τα βιβλία που διαβάζω! Ειλικρινά σε θαυμάζω που καταφέρνεις να με παρακολουθείς! Νομίζω αξίζεις ένα βραβείο που δεν σε αγχώνει το χάος μου!

 

Εύχομαι να είσαι καλά!

 

Αύριο πάλι!

 

Με ολοζώντανη Αγάπη!

 

Μαριλού.

 

 

No comments:

Post a Comment