6/20/23

365 Ημέρες. 49.

 

365 Ημέρες

 

49

 

09.05.2023 Τρίτη

 

Λέμε «Τι ωραία που είναι η μουσική»!

Θαυμάζουμε συχνά και τη ζωγραφική!

Μας αρέσει μια παράσταση ή μια ταινία!

Και περνάμε καλά σε μια συναυλία!

Τώρα, όμως, για κάτι άλλο θα μιλήσω...

Τον προφορικό λόγο θέλω να τιμήσω!

Τι όμορφο να ακούς έναν χαρισματικό ομιλητή!

Και δεν μιλάω απαραίτητα για λογοτέχνη ή ποιητή...

Μιλάω για κάθε είδους γενναία «ρητορική»,

για κάθε Άνθρωπο με μαεστρία εκπληκτική,

μέσα από τις λέξεις να μπορεί να εκφράζεται,

γνώση, ουσία, σκέψεις, όλα να τα μοιράζεται...

Σκορπίζοντας σε όλους μας μηνύματα!

Απλώνοντας στον κόσμο τα νοήματα!

Τι υπέροχες οι λέξεις!

Όταν μπορείς να τις πλέξεις!

Τι ωραίες οι ομιλίες!

Όταν γίνονται ιστορίες!

Με Ανθρώπους που εμπνέουν δεν μπορείς να βαρεθείς!

Τι τύχη! Ανάμεσά τους, να υπάρξεις, να βρεθείς!!!

-

Γειά σου, Φίλε μου!

 

Το παραπάνω το έγραψα σήμερα! Ξέρεις, ξέρεις... διαβάσματα, γραψίματα, γραψίματα, διαβάσματα!

 

Μου άρεσε το χθες! 

ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!

Τι απίστευτη Ομάδα! Τι ωραίο εργαστήριο!

 

Πάμε για τη σημερινή Ομάδα! Και για το σημερινό μάθημα!

 

Και αν μπορέσω θα σου γράψω σε σχέση με τις Ομάδες μέσα στις επόμενες ημέρες... αλλιώς, αν δεν προλάβω, απλά κράτησε πως το καταχάρηκα χθες, ελπίζω και η Ομάδα να το καταχάρηκε, και εύχομαι να το καταχαρώ και σήμερα με τους Ανθρώπους μου! Έχω φτιάξει μία κοινή φωτοτυπία και για τις δύο ημέρες και για τις δύο Ομάδες!!! Και μου άρεσε που έφτιαξα-έγραψα για όλους τους Ανθρώπους των Ομάδων κάτι κοινό!!!

 

Με διασκεδαστικά δημιουργική Αγάπη!

 

Μαριλού.

 

 

No comments:

Post a Comment