3/1/13

Έχω ανάγκη να...



Έχω ανάγκη να μιλήσω μα δεν βρίσκω τις λέξεις.
Έχω ανάγκη να δοκιμάσω μα δεν βρίσκω τις γεύσεις.

Έχω ανάγκη να χορέψω μα δεν βρίσκω τα βήματα.
Έχω ανάγκη να ζωγραφίσω μα δεν βρίσκω τα χρώματα.

Έχω ανάγκη να τραγουδήσω μα δεν βρίσκω τον τόνο.
Έχω ανάγκη να αγαπήσω μα δεν βρίσκω τον τρόπο.

Έχω ανάγκη να ερωτευτώ μα δεν βρίσκω τον άνθρωπο.

Έχω ανάγκη να εστιάσω μα δεν βρίσκω την συγκέντρωση.
Έχω ανάγκη να δημιουργήσω μα δεν βρίσκω την έμπνευση.

Έχω ανάγκη να μάθω μα δεν βρίσκω τον δάσκαλο.

Έχω ανάγκη να οργανωθώ μα δεν βρίσκω το πρόγραμμα.
Έχω ανάγκη να ονειρευτώ μα δεν βρίσκω το όραμα.

Έχω ανάγκη να γράψω μα δεν βρίσκω χαρτί.
Έχω ανάγκη να διαβάσω μα δεν βρίσκω τι.

Έχω να ανάγκη να γίνω μα δεν έχω το είμαι.
Έχω ανάγκη να πάω μα δεν έχω το βρίσκομαι.

Έχω ανάγκη να φύγω μα δεν βρίσκω το για που.
Έχω ανάγκη να μείνω μα δεν βρίσκω το γιατί.

Έχω ανάγκη να τρέξω μα δεν βρίσκω το λόγο.
Έχω ανάγκη να παίξω μα δεν βρίσκω το ρόλο.

Έχω ανάγκη να αγωνιστώ μα δεν βρίσκω το θάρρος.
Έχω ανάγκη να ξεπεράσω μα δεν βρίσκω την δύναμη.

Έχω ανάγκη να ζήσω, να ζήσω, να ζήσω,
μα δεν βρίσκω την αναπνοή.... δεν βρίσκω την ανάσα... δεν βρίσκω την ίδια την ζωή...



No comments:

Post a Comment