10/17/10

Αν με ρωτήσεις...


Αν με ρωτήσεις «Πώς σε λένε;».
Θα σου απαντήσω το όνομά μου.
Δεν έχω κανένα λόγο να στο κρύψω.

Αν με ρωτήσεις «Πόσο χρονών είσαι;».
Θα σου απαντήσω την ηλικία μου.
Δεν έχω κανένα λόγο να σου πω ψέματα.

Αν με ρωτήσεις «Με τι ασχολείσαι;».
Το ομολογώ πως η απάντησή μου θα είναι λίγο πιο μπερδεμένη. Δεν θα είναι επειδή προσπαθώ να σου πω ψέματα. Το αντίθετο. Θα είναι επειδή προσπαθώ να σου πω την αλήθεια που, καμιά φορά, δεν είναι και τόσο εύκολο να την περιγράψεις. Δεν θα είναι επειδή προσπαθώ να σου κρύψω κάτι αλλά επειδή προσπαθώ να σου δείξω κάτι... Τι να σου δείξω; Τι ακριβώς είμαι... Γιατί πιο πολύ από το με τι ασχολούμαι θα θέλω να μάθεις ποια είμαι... Για αυτό μην περιμένεις μια μονολεκτική απάντηση...

Αν με ρωτήσεις «Πιστεύεις στον θεό;» Θα σου πω «Όχι.». Αν με ρωτήσεις «Πιστεύεις στην άνθρωπο;» Θα σου πω «Ναι.». Και αν με ρωτήσεις «Γιατί;» Θα χρειαστούν μερικές ώρες για να σου εξηγήσω τις απόψεις μου. Μπορεί να με καταλάβεις από τα πρώτα λεπτά, μπορεί να χρειαστούν ώρες, μέρες ή χρόνια για να με καταλάβεις ή μπορεί να μην με καταλάβεις καθόλου, ποτέ. Αλλά δεν θα έχω κανένα πρόβλημα να κάτσω με υπομονή και με ενθουσιασμό να σου μεταφέρω τις απόψεις μου ανεξάρτητα από το αν συμφωνέις ή διαφωνείς.

Αν με ρωτήσεις «Πιστεύεις στην αγάπη;». Θα σου απαντήσω «Εξαρτάται». Και έχεις κάθε δικαίωμα να με ρωτήσεις τι εννοώ και εγώ θα σου εξηγήσω και πάλι όσο καλύτερα μπορώ το τι συμβαίνει στο μυαλό μου.

Αν με ρωτήσεις «Ποια είναι τα όνειρά μου;». Δεν θα σου πω τίποτα. Θα σου τα ζωγραφίσω.

Αν με ρωτήσεις «Τι νιώθω τώρα;». Δεν θα σου πω τίποτα. Θα σου τραγουδήσω.

Και αν με ρωτήσεις «Τι πιστεύεις για εμένα;»... αν με ρωτήσεις τι πιστεύω για εσένα... θα σου πω, τι θα σου πω;, θα σου πω ακριβώς ό, τι πιστεύω για εσένα. Αλλά θα σου ξεκαθαρίσω πως αυτή είναι η δική μου άποψη. Δεν θα σου πω τι πιστεύουν οι άλλοι για εσένα. Δεν θα σου πω τι πιστεύει κάποιο άτομο που σε ενδιαφέρει ή δεν σε ενδιαφέρει για εσένα. Δεν θα σου πω τι πιστεύεις ή τι θα έπρεπε ή δεν θα έπρεπε να πιστεύεις εσύ για εσένα. Θα σου πω τι πιστεύω εγώ για εσένα. Τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο. Θα σου απαντήσω σε αυτό ακριβώς που με ρώτησες και απλά θα σου πω την πραγματική μου άποψη για εσένα.

Μπορείς να με ρωτήσεις για τα πάντα και θα έχεις για απαντήσεις τις απαντήσεις μου.

Υπάρχει μόνο ένα πράγμα που δεν μπορείς να με ρωτήσεις.

Μόνο ένα πράγμα που δεν μπορώ να σου απαντήσω.

Μην με ρωτήσεις σε παρακαλώ...

Τι πιστεύω για τον κόσμο μας.

Μην με ρωτήσεις τίποτα για αυτό.

Γιατί μπροστά σε αυτήν την ερώτηση χάνεται η φωνή μου...
Γιατί μπροστά σε αυτήν την ερώτηση τρέμει το σώμα μου...
Γιατί μπροστά σε αυτήν την ερώτηση σωριάζεται η ψυχή μου...
Γιατί μπροστά σε αυτήν την ερώτηση, η μόνη απάντηση που θα δεις είναι τα μάτια μου, δακρυσμένα...

Τίποτα παραπάνω δεν θα έχω να σου δώσω.
Τίποτα παραπάνω δεν θα έχω να σου πω.

Για αυτό...

Σε παρακαλώ...

Ρώτησέ με ό, τι θέλεις... Ό, τι, ό,τι, θέλεις...

Αλλά μόνο μην με ρωτήσεις για τον κόσμο μας...

No comments:

Post a Comment