10/14/10

Γιατί; (5)


Γιατί με φλερτάρουν αν δεν τους αρέσω;
Γιατί με διεκδικούν αν έχουν σχέση;
Γιατί κάνουν σχέση μαζί μου αν θέλουν να είναι ελεύθεροι;
Γιατί με ερωτεύονται αν δεν θέλουν να ερωτευτούν;
Γιατί με χωρίζουν αν είναι ερωτευμένοι μαζί μου;
Γιατί με πονάνε αν με αγαπάνε;
Γιατί με αγαπάνε αν με πονάνε;

Γιατί οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι θέλουν;
Γιατί κανείς δεν ξέρει τι θέλει;

Γιατί άλλα λένε κι άλλα κάνουν;
Γιατί άλλα κάνουν κι άλλα νιώθουν;
Γιατί άλλα νιώθουν κι άλλα δείχνουν;
Γιατί άλλα δείχνουν κι άλλα λένε;

Γιατί να λένε, να λένε, να λένε, χωρίς στην ουσία να μου μιλάνε;
Γιατί κανείς δεν μου μιλάει;

Γιατί δεν μου εξηγούν; Γιατί δεν προσπαθούν;
Γιατί δεν προσπαθούν να μου εξηγήσουν;
Γιατί κανείς δεν μου εξηγεί; Γιατί κανείς δεν προσπαθεί;

Γιατί δεν υπάρχει κανείς που να ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει αληθινά;
Γιατί δεν υπάρχει κανείς που να ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει;
Γιατί δεν υπάρχει κανείς που να ενδιαφέρεται;
Γιατί δεν υπάρχει κανείς;
Γιατί δεν υπάρχει;
Γιατί;

No comments:

Post a Comment