10/16/10

Γιατί; (7)


Γιατί ήρθες;
Γιατί είσαι εδώ;

Γιατί δεν ήρθες;
Γιατί δεν είσαι εδώ;

Γιατί μένεις όταν θέλω να φύγεις;
Γιατί φεύγεις όταν θέλω να μείνεις;

Γιατί είμαστε μαζί;
Γιατί δεν είμαστε μαζί;

Γιατί με πονάει το να είμαστε μαζί σχεδόν το ίδιο όσο με πονάει το να μην είμαστε μαζί;

Γιατί δεν καταλαβαίνω; Γιατί δεν σε καταλαβαίνω;
Γιατί δεν καταλαβαίνεις; Γιατί δεν με καταλαβαίνεις;

Γιατί δεν συζητάμε;
Γιατί δεν με ακούς;
Γιατί δεν μου μιλάς;
Γιατί δεν ακούμε;
Γιατί δεν μιλάμε;
Γιατί δεν συζητάμε;

Γιατί εξαφανίζεσαι;
Γιατί εμφανίζεσαι;

Γιατί επιστρέφεις πάντα σε εμένα;

Γιατί όταν είμαι ευτυχισμένη επιλέγεις να μην είσαι κοντά μου;
Γιατί όταν είσαι δυστυχισμένος επιλέγεις να είσαι κοντά μου;

Γιατί με θέλεις;
Γιατί με χρειάζεσαι;
Γιατί ζητάς την δική μου βοήθεια;
Γιατί είμαι πάντα εκεί για εσένα;
Γιατί μου τηλεφωνείς μετά από μέρες, μήνες ή χρόνια;
Γιατί ανοίγω το τηλέφωνο μετά από μέρες, μήνες ή χρόνια;
Γιατί δεν το σταματάω;
Γιατί δεν βάζω τελεία;
Γιατί δεν θέλω να βάλω τελεία;
Γιατί λες πως με αγαπάς;
Γιατί δεν με αγαπάς;
Γιατί σε αγαπάω;
Γιατί δεν με αγαπάω;
Γιατί νομίζουμε ότι είναι αγάπη αυτό που έχουμε ενώ δεν είναι τίποτα άλλο από έλξη;
Γιατί έλκομαι από εσένα;
Γιατί σε θέλω;
Γιατί σε χρειάζομαι;
Γιατί όταν χρειάζομαι την βοήθεια σου δεν σε βρίσκω;
Γιατί δεν είσαι εδώ ποτέ για εμένα;
Γιατί απουσιάζεις;
Γιατί οι απουσίες σου δεν είναι αρκετές ώστε να με κάνουν να μην εκτιμώ τις σπάνιες παρουσίες σου;
Γιατί επιμένω να προσπαθώ;
Γιατί επιμένεις να μην προσπαθείς;
Γιατί δεν έχω άλλες αντοχές;
Γιατί μοιάζεις να είσαι μια χαρά με μια τέτοια κατάσταση;
Γιατί δεν ξεκαθαρίζεις την θέση σου;
Γιατί δεν προστατεύω την θέση μου;
Γιατί δεν με υπερασπίζομαι;
Γιατί νιώθω τόσο αδύναμη μπροστά σου;
Γιατί έχεις τόσες εναλλαγές διάθεσης;
Γιατί έχεις τόσο απότομες αλλαγές απόψεων;
Γιατί να μην είναι τα πράγματα πιο απλά;

Γιατί;
Γιατί συνεχίζεις;
Γιατί συνεχίζουμε;
Γιατί συνεχίζω;
Γιατί;

No comments:

Post a Comment