9/14/19

Ξεκινάν οι συναντήσεις...


(06.09.2019, Κυριακή)


Την άλλη εβδομάδα ξεκινάν οι συναντήσεις,
για τις θεατρικές ομάδες, αν θες να με ρωτήσεις,
ποια είμαι, τι κάνω, τι θέλω, τι αγαπώ,
τι διδάσκω, τι μοιράζομαι και πώς δημιουργώ,
η πρώτη συνάντηση δεν είν' δεσμευτική,
είναι γνωριμίας και αναγνωριστική,
να μου πεις τι κάνεις, πού βρίσκεσαι, ποιος είσαι,
να μου πεις πώς νιώθεις και με τι ασχολείσαι...
Αν θες να αρχίσεις Θέατρο ποτέ δεν είναι αργά,
όλοι έχουμε ικανότητα να γίνουμε παιδιά,
να παίξουμε ασταμάτητα χωρίς περιορισμούς,
να διώξουμε σκληρούς, πεζούς, εγκλωβισμούς...
Οι ομάδες μου έχουν την Ανθρωπιά σαν βάση,
πολλές φορές οι άνθρωποι την έχουνε ξεχάσει...
Οι ομάδες μου έχουν την Αγάπη στην κορυφή,
κι αυτή η πονεμένη... πώς έχει ξεχαστεί!
Μου αρέσει ο σεβασμός και η επικοινωνία,
να υπάρχει κατανόηση κι ωραία συνεργασία...
Θα ξεκινήσουμε αργά, σταθερά τα βήματα,
και στην πορεία θα γίνουν πρόβες τα μαθήματα,
να έχουμε όμορφη διαδρομή, ένα τρελό παιχνίδι,
να κάνουμε όλοι μαζί ένα μακρύ ταξίδι,
και μετά ας κλείσει ο κύκλος μας μπροστά στο κοινό,
εκεί που σταματάνε όλοι θα λέμε "Ξεκινώ"!
Τα νέα ξεκινήματα, οι άγνωστες αρχές,
έχουν μια ικανότητα να μένουν ζωντανές!
Αν ψάχνεις κάπως να πλησιάσεις μια κάποια αθανασία,
μέσα απ' την Τέχνη η ζωή ποτέ δεν μοιάζει μία...


No comments:

Post a Comment