9/14/19

Θυμάσαι τότε...;



(08.09.2019, Κυριακή)


Θυμάσαι τότε... που αγόραζες τετράδια και στυλό και κασετίνα (αν σου είχε χαλάσει η κασετίνα) και τσάντα (αν σου είχε χαλάσει η τσάντα) για το ξεκίνημα της χρονιάς στο σχολείο;

Τότε που, καμιά φορά, έφτιαχνες τα βιβλία σου από το προηγούμενο βράδυ για να είναι η τσάντα σου έτοιμη το επόμενο πρωί;

Τότε που στρίμωχνες στην τσάντα σου σχεδόν τα πάντα και, παρόλα αυτά, όλο και κάτι κατάφερνες να ξεχάσεις; Που το βάρος της σάκας ήταν τόσο που έγερνες το σώμα σου για να την κουβαλήσεις;

Που ο Σεπτέμβριος μύριζε σχολείο και έναρξη καινούριας χρονιάς;

Και δεν είχες ιδέα πώς θα είναι το φέτος γιατί όσες χρονιές κι αν έχουν περάσει μια νέα χρονιά είναι μια νέα χρονιά... κι αναρωτιόσουν ποιοι θα είναι οι μαθητές της τάξης... Ποιοι θα μείνουν, ποιοι θα φύγουν, πώς θα διαμορφωθεί το τμήμα και πώς θα είναι το μάθημα;

Χμ... Κάθε φορά που έρχεται Σεπτέμβριος ακόμα αγοράζω τετράδια και στυλό και κασετίνα (αν μου έχει χαλάσει η κασετινά) και τσάντα (αν μου έχει χαλάσει η τσάντα) και, καμιά φορά, φτιάχνω την τσάντα μου από το βράδυ για το πρωί, και στριμώχνω μέσα της τα πάντα και όλο και κάτι καταφέρνω να ξεχάσω και το βάρος της είναι τόσο που γέρνω το σώμα μου για να την κουβαλήσω και μυρίζει έναρξη καινούριας χρονιάς και δεν έχω ιδέα πώς θα είναι το φἐτος και αναρωτιέμαι ποιοι θα είναι οι μαθητές και πώς θα διαμορφωθεί το (κάθε) τμήμα και πώς θα είναι το (κάθε) μάθημα...

Δεν χρειάζεται να θυμηθώ τίποτα γιατί είναι όλα ακόμα εδώ. Και οι άνθρωποι της γειτονιάς με ρωτάνε γελώντας αν πάω σχολείο κι εγώ απλά απαντάω "Είναι για τις Ομάδες μου". Για τις ομάδες μου τα χρωματιστά τετράδια (και κάθε ομάδα το δικό της ξεχωριστό χρώμα) και τα χρωματιστά στυλό. Για τις ομάδες μου η βαριά τσάντα που δεν σηκώνεται και δεν κουβαλιέται. Για τις ομάδες μου τα βιβλία και οι σημειώσεις που δεν χωράνε πουθενά ούτε καν στο μυαλό μου. Για τις ομάδες μου, για μια ακόμα φορά, θα προσπαθήσω να κάνω αυτό που κάνω κάθε (μα κάθε) χρονιά: Το καλύτερο που μπορώ.

Αύριο ξεκινάνε οι ημέρες συναντήσεων.
Σύντομα ξεκινάνε και τα μαθήματά μας.

Εύχομαι να είναι μια δημιουργική και δυναμική χρονιά για όλους.

Καλή μας χρονιά!


No comments:

Post a Comment