4/24/16

Εξαρτήσεις...



Δεν καπνίζω.
Δεν πίνω.
Δεν κάνω ναρκωτικά.

Δεν μου αρέσουν οι εξαρτήσεις.
Δεν μου αρέσουν οι εθισμοί.
Δεν μου αρέσουν οι αλυσίδες.

Και τι συμβαίνει με τις σχέσεις;
Και τι συμβαίνει με τους ανθρώπους;
Και τι συμβαίνει με τον έρωτα;

Ούτε εκεί μου αρέσουν... οι άνθρωποι εθισμοί, οι σχέσεις-εξαρτήσεις και ο έρωτας-φυλακή. Απλά εκεί μου πήρε λίγο παραπάνω χρόνο για να το μάθω, να το αισθανθώ, να το καταλάβω και να το χειριστώ. Χρειάστηκε να κάνω κατάχρηση μέχρι να μάθω να κάνω σωστή χρήση των συναισθημάτων μου. Τώρα πια...

Δεν μπαίνω σε σχέσεις-εξαρτήσεις.
Δεν συνδέομαι με ανθρώπους-εθισμούς.
Δεν ζω μέσα σε έρωτες-φυλακές.

Τώρα πια ο έρωτας μου πάντα είναι ελεύθερος... και εγώ είμαι ελεύθερη μέσα σε αυτόν...

Και τι συμβαίνει με όσα επιθυμείς να έχεις;
Και τι συμβαίνει με όσα ποθείς να γίνεις;
Και τι συμβαίνει με όσα αγαπάς να κάνεις;

Τώρα η επιθυμία δεν είναι εξάρτηση.
Τώρα ο πόθος δεν είναι εθισμός.
Τώρα η αγάπη δεν έχει περιορισμούς.

Τώρα υπάρχουν γλυκές συνήθειες,
Μα δεν υπάρχουν εγκλωβισμένες επιλογές.
Τώρα υπάρχουν ζεστές στιγμές,
Μα δεν υπάρχουν εξαναγκασμένες αποφάσεις.

Τώρα πια η αγάπη μου πάντα είναι απεριόριστη... και εγώ είμαι απεριόριστη μέσα σε αυτήν...

Δεν καπνίζω.
Ζω.
Δεν πίνω.
Δίνω.
Δεν κάνω ναρκωτικά.
Κάνω χορευτικά.
Δεν έχω εξαρτήσεις.
Έχω ερωτήσεις.
Δεν μπλέκω με ανθρώπους.
Είμαι με ανθρώπους.
Δεν μπλέκω στις σχέσεις.
Είμαι στις σχέσεις.

Δεν γίνομαι προσπαθώντας να είμαι.
Είμαι προσπαθώντας να γίνομαι.

Περπατάω ανάμεσα στα τσιγάρα, τριγυρνάω ανάμεσα στα ποτά, και... φτιάχνω ζωγραφιές στον καπνό των τσιγάρων... παίζω μουσικές στα χείλια των ποτηριών...

Υπάρχει ένας άλλος δρόμος... για την ζωή και την υγεία...

και ονομάζεται ανθρώπινη δημιουργία...



No comments:

Post a Comment