1/10/19

Έψαχνα...


Έψαχνα...
(Δευτέρα βράδυ προς Τρίτη. 07.01.2019 προς 08.01.2019. 12.58 π.μ.)

Έψαχνα κάτι παλιά χαρτιά... για να δω... αν έχω την ημερομηνία όπου γράφτηκε ένα ποίημα μου πριν πολλά πολλά χρόνια... Το ποίημα το βρήκα... την ημερομηνία όχι... αν και νομίζω πως κάπου την είχα γράψει... Τέλος πάντων... Ανάμεσα σε αυτά τα χαρτιά βρήκα ένα γράμμα που είχα γράψει σε έναν δάσκαλό μου και που δεν του το έδωσα ποτέ... Είχε συμβεί ένα έντονο σκηνικό ανάμεσα σε έναν συμμαθητή-ηθοποιό και στον σκηνοθέτη-δάσκαλο... κι εγώ έγραψα στον δάσκαλό μου... (τώρα το γράφω με άλλα λόγια γιατί δεν αντέχω να το ξαναδιαβάσω!) πως είμαστε μία ομάδα... και πως σε μία ομάδα όλοι είμαστε ένα και πως ο συμμαθητής μου είναι προέκτασή μου κι εγώ είμαι προέκτασή του... και πως ζητάω συγνώμη εκ μέρους του... Κι αυτά τα έγραφα πολλά, πολλά, (μα πολλά!), χρόνια πριν! Πωπω... Δεν έχω λόγια... Για πολλούς λόγους... αλλά ας μείνω σε έναν... Για αυτό το αίσθημα... της ευθύνης και της ένωσης...

(Και η «μαθήτρια» που ήμουν με οδήγησε στο να γίνω η «δασκάλα» που είμαι... Υπάρχει μια συνέχεια στα σημεία μου ακόμα κι όταν αισθάνομαι πως μπορεί και να μην υπάρχει... επειδή κάτι, κάπου, κάπως, χάθηκε στην πορεία...)


No comments:

Post a Comment