10/25/17

Σαν Σήμερα... 25.10



Ήθελα να γράψω ένα Σαν Σημερα... κι έψαξα τα τετράδιά μου για να βρω κάτι που γράφτηκε πριν πολλά πολλά χρόνια... την ίδια ημερομηνία με την σημερινή...

25.10.1997. Σαν σήμερα. Η Μαριλού έγραφε σε ένα από τα τετράδιά της...

"Είναι περίεργο που νιώθω συνέχεια την ανάγκη να γράφω. [...] Αισθάνομαι να είμαι γεμάτη από συναισθήματα που δεν μπορώ να προσδιορίσω. Έχω αρχίσει να μην καταλαβαίνω τον εαυτό μου. Δεν είναι ανατριχιαστικό; Το πιο σημαντικό είναι τουλάχιστον εσύ να γνωρίσεις τον εαυτό σου. [...] "

Τόσα χρόνια μετά... ακόμα νιώθω συνέχεια την ανάγκη να γράφω. Τόσα χρόνια μετά... ακόμα αισθάνομαι γεμάτη συναισθήματα. Τοσα χρόνια μετά... δεν είμαι σίγουρη πως καταλαβαίνω πάντα τον εαυτό μου. Το πιο σημαντικό είναι όμως πως τουλάχιστον (αισθάνομαι πως) γνωρίζω τον εαυτό μου. Και γράφω "γνωρίζω" εννοώντας πως αφήνομαι στο να τον γνωρίζω κάθε μέρα. Γιατί η διαδικασία αυτής της γνωριμίας δεν είναι κάτι που αρχίζει και τελειώνει αλλά κάτι που συνεχίζει όλη μας την ζωή.


No comments:

Post a Comment