2/9/17

Γέλασαν



Ήταν ένας διάσημος σκηνοθέτης. Ένας πολύ διάσημος σκηνοθέτης. Όλοι οι ηθοποιοί ήθελαν να συνεργαστούν μαζί του. Στεκόταν ανάμεσα σε μερικούς ηθοποιούς όταν ο βοηθός του, που στεκόταν κι αυτός ανάμεσα σε μερικούς ηθοποιούς λίγο πιο μακρυά, τον ρώτησε για την θέση κάποιου ηθοποιού. «Είναι καλά εδώ;». Ήταν η ερώτηση. Τότε εκείνος είπε κάτι σε σχέση με το ότι είναι καλά η θέση του συγκεκριμένου ηθοποιού, γύρισε το κεφάλι προς τους ηθοποιούς και τους άλλους συντελεστές που είχε γύρω του και, χωρίς να μπορούν να ακούσουν οι άλλοι που στέκονταν πιο μακρυά, είπε «Αν γονατίσει κιόλας κι ανοίξει και το στόμα του, ακόμα καλύτερα.». Αυτό. Και τι έκαναν οι ηθοποιοί γύρω του; Γέλασαν. ΓΕΛΑΣΑΝ. Γ Ε Λ Α Σ Α Ν. Με ένα απαράδεκτο σχόλιο που ειπώθηκε για έναν ηθοποιό, ο οποίος ούτε καν το είχε ακούσει για να μπορέσει να έχει κάποια αντίδραση σε αυτό. Γέλασαν. Μόνο εγώ δεν γέλασα. Μόνο εμένα δεν μου φάνηκε αστείο. Μόνο εμένα μου φάνηκε απαράδεκτο. Μόνο εμένα μου φάνηκε προσβλητικό. Κοίταξα τον συγκεκριμένο ηθοποιό, εκείνο τον νεαρό άντρα, που ακόμα θυμάμαι, που έπαιζε έναν μικρό ρόλο, έναν πολύ μικρό ρόλο, έναν κομπάρσο. Απλά τον κοίταξα. Τίποτα άλλο. Χωρίς εκείνος να το ξέρει, χωρίς να μπορώ να του πω κάτι με το βλέμμα μου, απλά τον κοίταξα. Ήταν γεγονός. Δεν ήμουν σαν όλους τους άλλους. Εγώ δεν θα μπορούσα να γελάσω με κάτι τέτοιο. Εγώ δεν μπορούσα να γελάσω. Τι κάνω εδώ; Πώς είναι δυνατόν να συνεχίσω σε μια μόνιμη υποτίμηση; Αυτός ο κόσμος δεν είναι αυτός που θέλω να ζήσω την ζωή μου. Δεν νιώθω Καλλιτέχνης στον καλλιτεχνικό χώρο, όπως ακριβώς, δεν νιώθω Άνθρωπος στον ανθρώπινο κόσμο. Υποσχέθηκα να θυμάμαι, φράσεις και κινήσεις. Και δεν κράτησα την υπόσχεσή μου. Δεν θυμάμαι, δεν μπορώ να θυμηθώ πια, ούτε τα μισά. Λίγα από αυτά έμειναν στην μνήμη. Και πάλι καλά που έμειναν κι αυτά. Γιατί ένα συγκεκριμένο γεγονός, καμιά φορά, μπορεί να μιλήσει περισσότερο από θολά συναισθήματα και σκόρπιες σκέψεις. Μπορεί να περιγράψει καλύτερα τις καταστάσεις.

Είναι ένας διάσημος σκηνοθέτης. Ένας πολύ διάσημος σκηνοθέτης. Όλοι οι ηθοποιοί θέλουν να συνεργαστούν μαζί του.

Μόνο εγώ δεν θέλω. Μόνο εγώ.






No comments:

Post a Comment