7/2/13

Προσφορά και Ζήτηση



Ζητείται Άνθρωπος Άγνωστος σε εμένα που να μπορεί να διαθέσει μία ολόκληρη ώρα σε εμένα, για εμένα. Έχω ανάγκη να γκρινιάξω μέχρι τελικής πτώσεως και να κλάψω μέχρι τελευταίας σταγόνας (ή μεχρι να αφυδατωθώ!). Δεν θέλω να ξεσπάσω σε φίλους και γνωστούς ή σε εχθρούς και αγνώστους. Γύρω μου επικρατεί γκρίνια και στενοχώρια και δεν θέλω να προστεθεί και η δική μου γκρίνια και στενοχώρια στο σύνολο. Χρειάζομαι να αδειάσω πριν γεμίσω και για αυτό θέλω έναν άνθρωπο, ο οποίος κατά προτίμηση να έχει ψυχραιμία και υπομονή, που να μην με γνωρίζει καθόλου για να μην επηρεαστεί από την δική μου εσωτερική κατάσταση και εξωτερική έκφραση.

Οι περισσότεροι άνθρωποι ξεσπάνε στους άλλους. Στους γονείς τους, στα αδέρφια τους, στους φίλους τους, στις σχέσεις τους... Στον περαστικό του δρόμου, στον οδηγό του λεωφορείου, στους ανθρώπους στο σούπερ μάρκετ ή στους υπαλλήλους στην δημόσια υπηρεσία, σε αυτόν που τους φτιάχνει τον καφέ τους το πρωί, στο παιδί που πετάχτηκε τρέχοντας μπροστά τους ή στην γάτα που απλά έτυχε να περάσει από δίπλα τους... Εγώ δεν μπορώ να το κάνω αυτό! Δεν μου αρέσει και δεν το θεωρώ και σωστό!!! Είμαι από τους ανθρώπους που δεν μπορεί να ξεσπάσει στους άλλους. Μου είναι αδύνατον να ρίξω προς λάθος κατεύθυνση τα βέλη του απογοητευμένου, εκνευρισμένου, ή οργισμένου συναισθήματός μου. Που σημαίνει... Χρειάζομαι κάποιον να του μιλήσω (και είμαι σίγουρη πως στην δική μου περίπτωση δεν θα λειτουργήσει ο ψυχολόγος ή ο ψυχοθεραπευτής!)!!! Χρειάζομαι κάποιον να με ακούσει γιατί όλα αυτά τα βέλη γυρνάνε προς τα εμένα και δεν είμαι τοξότης (Και δεν εννοώ στο ζώδιο!!!) για να τα χειριστώ, και δεν έχω αρκετά γερή ασπίδα για να με προστατεύσω, και δεν είμαι αρκετά καλός πολεμιστής, δεν έχω αρκετά γρήγορα αντανακλαστικά για να τα αποφύγω.

Κατά προτίμηση να γνωρίζει πρώτες βοήθειες. Αν νιώσω ζαλάδα από την ένταση, αν αρχίσω να κοκκινίζω από τα νεύρα μου, αν αρχίσω να χλωμιάζω από την υπερένταση, αν λιποθυμήσω, αν αρχίσουν οι ταχυπαλμίες, αν σταματήσει η καρδιά μου ή η αναπνοή μου, αν πάθω καμία κρίση πανικού... Να μην πανικοβληθεί και να ξέρει τι να κάνει... Σε περίπτωση που στραβώσει το στόμα μου να πάρει τηλέφωνο το 166 και σε περίπτωση που πέσω κάτω ξερή να μου κάνει το φιλί της ζωής. Και αν μπορεί να δώσει περισσότερη ζωή μέσα από αυτό το φιλί δεν θα με πείραζε (Και σε αυτήν την φράση δεν υπάρχει τίποτα το ερωτικό... Την εννοώ έτσι ακριβώς όπως την γράφω... Αν έχει κάποιος περίσσευμα ζωντανής ζωής θα την δεχόμουν με ευχαρίστηση...)! Σε περίπτωση που θα αρχίσω να σπάω αντικείμενα, σε καμία περίπτωση δεν κινδυνεύει η σωματική ακεραιότητά του. Η δική μου, όμως, μπορεί να κινδυνεύει. Για αυτό και είναι καλό να είναι προετοιμασμένος, όχι για τίποτα δύσκολο, όχι για τίποτα ειδικό, απλά να γνωρίζει τις βασικές πρώτες βοήθειες! Ή αν δεν τις γνωρίζει να ξέρει ότι μπορεί να ανταπεξέλθει σε τέτοιες καταστάσεις και ότι θα έχει την δύναμη να πληκτρολογήσει αυτό που πρέπει να πληκτρολογήσει ή να κάνει ό, τι πρέπει να κάνει, ό, τι άλλο χρειαστεί να κάνει, για να ζητήσει την όποια βοήθεια!!!

Επίσης, πρέπει να είναι άτομο εμπιστοσύνης. Θέλω να νιώθω σίγουρη πως ό, τι πω θα μείνει μεταξύ μας. Θέλω να ξέρω πως ό, τι ακούσει αυτός ο άνθρωπος θα μείνει μεταξύ μας και μόνο μεταξύ μας. Θέλω να νιώθω και να ξέρω πως είναι άνθρωπος που μπορεί να κρατήσει μέσα του όσα θα του πω και θα τα κουβαλήσει με τον ίδιο σεβασμό που τα κουβαλάω κι εγώ... Η εχεμύθεια, λοιπόν, θα εκτιμηθεί...

Και, επίσης, θέλω να νιώθω πως δεν θα με κρίνει και δεν θα με παρεξηγήσει... Θέλω να νιώσω ασφάλεια... Πως απλά είναι εκεί για εμένα... Θέλω να νιώσω αποδοχή και αγάπη...

Α! Και αν χρειαστεί και καμία αυθεντική αγκαλιά, αλλά μόνο αυθεντική!, θα ήταν όμορφα αν απλά μπορεί να μου την δώσει... Εκείνη ακριβώς την στιγμή που την έχω ανάγκη... Πριν χαθεί η στιγμή! Θα ήταν πολύ χρήσιμη και μια αγκαλιά που έρχεται στην ώρα της!

Αυτά νομίζω είναι όλα...

Χρειάζομαι, λοιπόν, έναν άνθρωπο για μόνο μία ώρα! Να του μιλήσω ασταμάτητα! Έχω ανάγκη από αυτό το μισάωρο γκρίνιας (και γράφω μισάωρο γιατί δεν σκοπεύω με την γκρίνια να ξοδέψω όλο μου τον χρόνο!), από αυτήν την ολοκληρωτική πανικόβλητη μία ώρα! Έχω ανάγκη να ουρλιάξω, να φωνάξω, να γκρινιάξω!!! Και, όπως ήδη έγραψα, δεν θέλω να το κάνω σε κανέναν γύρω μου. Και οι τοίχοι δεν με ικανοποιούν αρκετά! Χρειάζομαι από έναν αυτόπτη μάρτυρα στο μοναδικό ξέσπασμα της παράνοιάς μου!!!

Σαν αντάλλαγμα... θα δώσω 24 ώρες (ναι, ναι, για μία μόνο ώρα θα προσφέρω 24 ολόκληρες ώρες, είναι η τυχερή σας μέρα, μια καλή γερή προσφορά!) αφιερωμένη στον άλλον. Είμαι πολύ καλή στο να ακούω και στο να δίνω συμβουλές και στο να μένω σιωπηλή όταν πρέπει να μείνω σιωπηλή και στο να μιλάω όταν πρέπει να μιλήσω. Επίσης, θα έχω αντικειμένικη άποψη πάνω στα όποια προβλήματα του άλλου, και σε αυτό είμαι πολύ καλή!, πολύ περισσότερο τώρα, αφού δεν τον γνωρίζω και έτσι δεν θα μπερδεύεται το συναίσθημά μου (όσο αυτό είναι δυνατόν) και το μυαλό μου θα είναι καθαρό (όσο αυτό είναι δυνατόν). Είμαι πιο φτηνή από ψυχολόγο (αφού δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε τίποτα για αυτό παρά μόνο μία ώρα από την ζωή σας)! Και είμαι και πολύ πολύ ανθρώπινη... Βέβαια, όλοι είμαστε ανθρώπινοι... Αυτό που εννοώ είναι... Πως μπορώ να είμαι εκεί για αυτόν που έχω απέναντί μου ολοκληρωτικά, έχοντας την προσοχή μου 100% στραμμένη σε αυτά που μου λέει και σε αυτά που αισθάνεται, βιώνοντας βαθιά μέσα μου όσα μοιράζεται μαζί μου... και, ταυτόχρονα, έχοντας και γνώμη και άποψη πάνω σε αυτά...

Η ανταλλαγή που προτείνω είναι, λοιπόν...

Ζητήση: Ζητείται Άνθρωπος.
Προσφορά: Προσφέρεται Ανθρωπιά.

Όποιος ενδιαφέρεται για αυτήν την «ζήτηση» και για αυτήν την «προσφορά»... Μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου όχι με τους σύγχρονους τρόπους, ας έρθει απλά έξω από την πόρτα του σπιτιού μου, στην παρακάτω διεύθυνση για να μιλήσουμε από κοντά και να κανονίσουμε μέρα και ώρα συνάντησης.

Διεύθυνση: Ανθρώπινη Προσπάθεια 47,
Περιοχή: Αιώνια Αγάπη
Τ(υχερής).Κ(ατοικίας). 12345

Και ας χτυπήσει το κουδούνι μου που γράφει «Είμαι Εγώ».

Είμαι στον όροφο της Αυτογνωσίας, στο διαμέρισμα 44, το κουδούνι μου γράφει «Είσαι Εδώ», η κρεμασμένη ταμπέλα που έχω πάνω από την πόρτα μου γράφει «Υπέρβαση»... Αποκλείεται να μπερδέψεις το πού θα πας. Α! Και αν είσαι έξω από την πόρτα μου, κοίταξε κάτω, το χαλάκι το οποίο πάνω θα στέκεσαι, θα γράφει «Είσαι Εσύ». Έτσι θα σιγουρέψεις πως είσαι στο σωστό μέρος. Τράβηξε το σκοινάκι της ζωγραφιστής καμπάνας που γύρω της γράφει «Επικοινωνία» και θα σου ανοίξω την πόρτα.

Τα λέμε από κοντά.

Σε ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες για να διαβάσεις την ανθρωποανακοίνωσή μου

Εγώ.


No comments:

Post a Comment