7/6/13

Τι με έφερε εδώ;



Κοίταξα την βιβλιοθήκη μου... από πάνω μέχρι κάτω...
Όλα αυτά τα βιβλία... Όλοι αυτοί οι κόσμοι...
Όλοι αυτοί οι τίτλοι... Όλα αυτά τα περιεχόμενα...
Και εγώ... Να στέκομαι μπροστά τους...
Και να νιώθω χαμένη...

Μα αυτό το συναίσθημα με έφερε εξάλλου σε αυτό το σημείο...

Θυμήθηκα την φράση ενός φίλου...

"Όταν νιώθεις χαμένος... Υπάρχει πάντα κάπου εκεί έξω ένα βιβλίο για εσένα, που έχει την απάντηση στην ερώτησή σου, που έχει την λύση στο πρόβλημά σου. Όποια κι αν είναι η ερώτηση. Όποιο κι αν είναι το πρόβλημα."

Κοίταξα ξανά την βιβλιοθήκη μου... από κάτω μέχρι πάνω...
Ποιο είναι το βιβλίο μου;
Ποιος είναι ο τίτλος του;
Να είναι στα βιβλία που έχω ή δεν έχω διαβάσει;
Να είναι στα πολυδιαβασμένα ή στα μη πολυδιαβασμένα, στα αγαπημένα ή στα μη αγαπημένα;
Ή μήπως δεν είναι εδώ...;
Το βιβλίο που έχω ανάγκη...
Το βιβλίο που χρειάζομαι...

Τι με έφερε εδώ;
Δεν είναι συγκεκριμένη ερώτηση.
Δεν είναι συγκεκριμένο πρόβλημα.
Τι με έφερε εδώ;

Ξέρω τι με έφερε εδώ.

Κοίταξα ξανά την βιβλιοθήκη μου... για τρίτη και τελευταία φορά... από πάνω μέχρι κάτω... από κάτω μέχρι πάνω...

Το χέρι μου πήγε με σιγουριά σε ένα μόνο βιβλίο.
Το έβγαλε από την βιβλιοθήκη, ξεχωρίζοντάς το από τα υπόλοιπα, και το κράτησε γερά και σταθερά μπροστά μου.

Εσύ με έφερες εδώ.
Με εσένα θα πορευτώ τις επόμενες ημέρες.
Εσύ θα με βοηθήσεις.

Και βγήκα από το δωμάτιο έχοντας στα χέρια μου το βιβλίο που μου άλλαξε την ζωή, το βιβλίο που ήταν η αρχή μου και που στάθηκε η αιτία και η αφορμή για να μαζέψω όλα εκείνα τα βιβλία που βρίσκονταν τώρα στην βιβλιοθήκη μου...

Το πρώτο δικό μου βιβλίο...



No comments:

Post a Comment