12/25/10

Το Δώρο.


Τι δώρο θα ήθελες για τα Χριστούγεννα;

Δεν μπορεί να μην θέλεις τίποτα, όλοι θέλουν κάτι.

Θυμάσαι όταν ήσουν παιδί, ήξερες ακριβώς τι θέλεις. Μια κούκλα, ένα αυτοκίνητο, ένα επιτραπέζιο παιχνίδι ήταν αρκετά για να σε κάνουν ευτυχισμένο.

Θυμάσαι με πόση ανυπομονησία περίμενες να έρθει η παραμονή των Χριστουγέννων για να ανοίξεις το δώρο σου και με πόση αγωνία το άνοιγες για να δεις αν σου αγόρασαν αυτό που ήθελες να σου αγοράσουν;

Θυμάσαι με πόση χαρά έσκιζες το περιτύλιγμα;

Και με πόση ικανοποίηση αντίκρυζες το δώρο σου, το δώρο που είχες ονειρευτεί για μέρες, εβδομάδες, ίσως και μήνες...

Όταν ήσουν παιδί... ήταν αλλιώς... είχες δικαίωμα να είσαι ευτυχισμένος.

Όταν μεγαλώνεις απαγορεύεται να χαμογελάς. Απαγορεύεται να επιθυμείς. Απαγορεύεται να λαχταράς. Όλα γίνονται πιο αδιάφορα και απρόσωπα. Και σιγά σιγά αποπροσανατολίζεσαι και δεν υπάρχει τίποτα που να θέλεις.

Αλλά εγώ πιστεύω ότι αν ψάξεις, αν ψάξεις χωρίς να φοβηθείς, θα καταλάβεις τι θέλεις πραγματικά.

Για αυτό σε ρωτάω ξανά...

Τι δώρο θα ήθελες για τα Χριστούγεννα;

Τι θα ήθελες να σου φέρω;

Τι θα ήθελες να σου προσφέρω;

Τι θα ήθελες να σου δώσω;

Τι θα ήθελες να σου παραδώσω;

Σου ζητάω να ρωτήσεις τον εαυτό σου, χωρίς περιορισμούς, για το τι πραγματικά θέλεις και όταν το βρεις να μου το πεις.

Θα βρω τρόπο να σου φέρω αυτό που θέλεις.

Ξέρω πως δεν με πιστεύεις.
Ξέρω πως δεν μου έχεις εμπιστοσύνη.
Αλλά εγώ θα βρω τρόπο να σου φέρω ό, τι κι αν θέλεις.

Εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις, το μόνο που πρέπει να κάνεις, είναι να βρεις τι θέλεις.

Κι εγώ θα βρω τρόπο να στο πραγματοποιήσω.

Πώς;

Δεν έχω ιδέα.

Δεν ξέρω. Το μόνο που ξέρω είναι ότι έχεις ακόμα δικαίωμα να είσαι ευτυχισμένος...

Και για αυτήν την ευτυχία αξίζει να σπάσω το κεφάλι μου και να βρω ένα τρόπο να σου φέρω αυτό που επιθυμείς.

Το δώρο σου θα βρίσκεται κάτω από το δέντρο σου, μέσα στο δωμάτιό σου, έξω από την πόρτα σου... Ανάλογα με το τι είναι θα είναι εκεί που πρέπει να είναι.

Τυλιγμένο με μπόλικη αγάπη.

Και από έξω θα γράφει:

Από εμένα για εσένα.

Καλά Χριστούγεννα...

No comments:

Post a Comment