3/7/10

Είμαι δική σου.



Είμαι δική σου.
Μόνο δική σου.

Και ακόμα και σε εσένα ανήκω προσωρινά.
Αλλά δεν έχει καμία σημασία.
Γιατί σου ανήκω.
Σου ανήκω ολοκληρωτικά.

Είμαι μόνο δική σου.
Ολόκληρη.
Δική σου.
Μπορείς να με κάνεις ό,τι θέλεις.

Μπορείς να με χρησιμοποιήσεις όπως θες.
Για καλό ή για κακό.
Δεν είναι σε εμένα να το επιλέξω.
Δεν έχω επιλογή.

Γεννήθηκα δική σου και θα πεθάνω δική σου.
Ανήκω σε εσένα και ό,τι με κάνεις αυτό θα γίνω και αυτό θα είμαι από εκεί και πέρα.
Έτσι όπως με φτιάξεις, έτσι θα μείνω αργότερα στο μυαλό σου!
Ναι, υπάρχω για να ζήσω ως ανάμνησή σου.

Έχω μικρή ζωή αλλά η μικρή μου ζωή σου ανήκει.

Είμαι δική σου.
Μόνο δική σου.

Δεν είναι όμορφο; Το να γνωρίζεις πώς ότι κι αν σου συμβαίνει γύρω σου, σε αυτόν τον κόσμο που τίποτα δεν είναι ή δεν το νιώθεις πραγματικά δικό σου, υπάρχει κάποιος που τον ορίζεις ολοκληρωτικά και αυτός ο κάποιος είμαι εγώ! Είναι δύσκολο να το πιστέψεις αλλά δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου για να σε πείσω... Είμαι εντελώς δική σου. Κατάλαβε το πριν με χάσεις. Νιώσε το πριν σταματήσω να υπάρχω. Είναι κρίμα να με αφήσεις να περάσω από την ζωή σου χωρίς να με κρατήσεις, χωρίς να με εκμεταλλευτείς. Σου δίνω αυτό που είμαι. Στο προσφέρω. Η συνάντησή μας θα διαρκέσει τόσο λίγο και πρέπει να προλάβεις να με ζήσεις. Έστω φευγαλέα. Έστω έτσι. Δεν έχουμε άλλο τρόπο επικοινωνίας. Δεν θα μας δωθεί δεύτερη ευκαιρία. Είμαι εδώ μόνο για τώρα. Μην μου ζητάς παραπάνω. Δεν μπορώ να στα δώσω. Όχι γιατί δεν θέλω αλλά γιατί δεν μπορώ. Δεν υπάρχει μετά για εμένα, ούτε για εμάς. Για εσένα υπάρχει μετά. Πρέπει να συντονιστείς μαζί μου, πρέπει να συγχρονιστείς μαζί μου, για να συνδεθούμε.


Είμαι δική σου.
Μόνο δική σου.

Είμαι μια στιγμή.
Μια χρονική στιγμή.
Μια μικρή, μικρούτσικη, στιγμή.
Μια στιγμούλα.

Είμαι μόνο δική σου.
Σου ανήκω.
Ολόκληρη.
Δική σου.
Μπορείς να με κάνεις ό,τι θέλεις.

Είμαι δική σου.
Μόνο δική σου.

Μπορείς να με κάνεις μια στιγμή

Σπάνια ή Συνηθισμένη,
Συγκεντρωτική ή Σκορπισμένη,
Σπουδαία ή Σκουριασμένη,
Σημαντική ή Σακατεμένη,
Σταθερή ή Συναρμολογημένη,
Σκεφτική ή Συμβιβασμένη,

Συνεχόμενη ή σταματημένη...

Είμαι δική σου.
Μόνο δική σου.

Μπορείς να με κάνεις μια στιγμή

Σκοτεινή και Συννεφιασμένη,
Σπαρακτική και Στενοχωρημένη,
Σοβαρή και Συνειδητοποιημένη,
Συμπαθητική και Συγκροτημένη,
Σκληρή και Στερημένη,
Συνοδευτική και Στριμωγμένη,

Σημαδεμένη και Σπασμένη...

Είμαι δική σου.
Μόνο δική σου.

Ό,τι κι αν με κάνεις...
Ό,τι κι αν μου κάνεις...

Είμαι η Στιγμή σου.

Γίνομαι ό,τι θέλεις.

Σκανδαλιστική, Συγκρατημένη,
Σύντομη, Συντομευμένη...

Είμαι η Στιγμή σου.

Γίνομαι ό,τι θέλεις.

Σεμνή, Συναισθηματική,
Σεξουαλική, Σαγηνευτική...

Είμαι η Στιγμή σου.

Σφιγμένη, Σφραγισμένη,
Σκισμένη, Σωριασμένη...

Είμαι η Στιγμή σου.

Γινόμαι ό,τι θέλεις.
Συμφέρω.
Συμβαίνω.
Γίνομαι ό,τι θέλεις.

Είμαι δική σου.
Μόνο δική σου.
Είμαι η Στιγμή σου.
Μόνο δική σου.

Η Στιγμή σου.
Μια στιγμή που συμφέρει...
Μια στιγμή που συμβαίνει...
Η Στιγμή σου.

Είμαι η Στιγμή σου.
Συμφέρω.
Συμβαίνω.
Είμαι η Στιγμή σου.

Στέκομαι Σιωπηλή
Σκονισμένη
Στέκομαι Σιωπηλή
Στολισμένη

Σκονισμένη ή στολισμένη
Είμαι η Στιγμή σου.
Στολισμένη ή Σκονισμένη
Είμαι δική σου.

Είμαι η Στιγμή σου.
Μόνο δική σου.

Σκονισμένη ή Στολισμένη
Σε Σκονίζω ή σε Στολίζω
Στολισμένη ή Σκονισμένη
Σε Στολίζω ή σε Σκονίζω

Είμαι η Στιγμή σου.
Μόνο δική σου.

Μόνο μην με Σβήσεις.
Μια Σβησμένη Στιγμή είναι μια Σκοτωμένη Στιγμή.
Μόνο μην με Σκοτώσεις.

Είμαι μια στιγμή.
Μια μικρή, μικρούτσικη, στιγμή.
Μια στιγμούλα.

Είμαι δική σου.
Μόνο δική σου.
Σου ανήκω.
Ολόκληρη.
Μόνο δική σου.
Είμαι η στιγμή σου.

Μπορείς να με κάνεις ό,τι θέλεις.

Είμαι η Στιγμή σου.
Είμαι δική σου.

Μόνο... Σε παρακαλώ...
Μόνο... Σε εκλιπαρώ...
Μόνο αυτό...
Μην με Σβήσεις.

Είμαι δική σου.
Είμαι η Στιγμή σου.

No comments:

Post a Comment