1/3/10

Χριστούγεννα

Είναι Χριστούγεννα... κι εγώ, παραδόξως, δεν έχω μελαγχολική διάθεση, δεν κλαίω, δεν πονάω, δεν φοβάμαι... Δεν έχω ιδέα τι ακριβώς έχει συμβεί αλλά η ψυχή μου είναι ήρεμη και το μυαλό μου – έστω και για λίγες μέρες – έχει σωπάσει. Όλα γύρω μου φαίνονται όμορφα. Βγάζω από την εικόνα ό,τι με εμποδίζει και τα βλέπω όλα ξανά άσπρα, χιονισμένα. Οι μάυρες μέρες απομακρύνονται και τις αποχαιρετάω καθώς φεύγουν. Το βάρος που κουβαλάω όλα αυτά τα χρόνια γίνεται πιο ελαφρύ και πιο ελαφρύ, σχεδόν δεν το νιώθω. Και έχω μια αίσθηση πως ο δρόμος μου είναι κάπου εκεί έξω, κάπου εδώ μέσα, και με περιμένει. Το μόνο που πρέπει να κάνω είναι να ακολουθώ τα σήματα και να δίνω προσοχή στα φανάρια. Να σταματάω στο κόκκινο, να συνεχίζω στο πράσινο και όταν φτάνω σε αδιέξοδο να αλλάζω πορεία. Τα σημάδια-σήματα θα με οδηγήσουν αρκεί να έχω ανοιχτά τα μάτια μου για να τα δω. Δεν περιμένω πια να φτάσω στο δρόμο μου για να με οδηγήσει στην ευτυχία. Είμαι ευτυχισμένη και θα αφήσω την ευτυχία να με οδηγήσει στον δρόμο μου. Ναι...

Αν δεν μπορώ να βρω τον δρόμο που θα με οδηγήσει στην ευτυχία θα βρω την ευτυχία που θα με οδηγήσει στον δρόμο.

Πόσο κουραστικό εξάλλου ήταν να μην είμαι καλά; Πόσο εξαντλητικό; Πόση ενέργεια ξοδεύτηκε στο να είμαι δυστυχισμένη και στην προσπάθεια μου να ξεφύγω από αυτήν την δυστυχία;

Θέλω να είμαι καλά για να μπορώ να προσφέρω τον καλύτερο δυνατό εαυτό μου στον κόσμο και στους ανθρώπους.

Θέλω να είμαι καλά γιατί μόνο τότε έχει νόημα η ζωή, όταν ζω.

Θέλω να είμαι καλά για εμένα.

Ναι...

Θέλω να είμαι καλά... και για αυτό είμαι καλά.

Είμαι καλά, είμαι ευτυχισμένη και ελπίζω να είστε και εσείς.

Μην ξοδεύεστε, μην αναλώνεστε, μην στενοχωριέστε και μην αγχώνεστε...
Όλα θα γίνουν, όλα θα λυθούν.

Αρκεί να κρατάτε τα μάτια σας ανοιχτά, να ακουλουθείτε τα σήματα και να δίνετε προσοχή στα φανάρια...

Αρκεί να θέλετε να είστε καλά και θα είστε καλά.
Αρκεί να είστε καλά και θα γίνετε ευτυχισμένοι.
Αρκεί να είστε ευτυχισμένοι και η ευτυχία θα γίνει οδηγός σας.
Αρκεί να γίνει η ευτυχία οδηγός σας και θα βρεθείτε εκεί ακριβώς που θέλετε να είστε.

Γιατί ο δρόμος σας είναι κάπου εκεί έξω, κάπου εδώ μέσα. Σε εσάς.

Αρκεί να τον βρείτε.

No comments:

Post a Comment